EMMA-Gaala 2019
Onko jo ketjua?
Katsoin IL:n sivuilta punaisen maton haastatteluja ja tuli myötähäpeä IL:n toimittajan joistakin hölmöistä ja intiimeistä kysymyksistä. Myös Martinan kiemurtelu ja keikistely poseerausasennoissa oli aika jännää.
Kommentit (846)
Voi luoja tätä Chisuakin. Nämä naiset alkaa olla melkoisen koomisia tuossa erikoisuuden tavoittelussaan. Ovat jokainen olevinaan niin pirun uniikkeja taiteilijoita vaikka biisejä ei toisistaan erota.
On tuo pyhimys, mikä nimensä onkaan, siis puhua osaa!
Ja tulihan sieltä Jaajo ja Annikin. Yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti osaa mammat ennustaa Robin tulevaisuuden tuon esiintymisen perusteella. Eiköhän tuo tiimi tiedä mitä tekevät.
Niin vähän luottoa nyt. Tuo poikapolo tarvii nyt enemmän tukea suomlaisilta ku koskaan. Yks biisi ei vielä määritä. Sama mikä se biisi ees ois niin onhan se shokki ku kieliki vaihtuu.
Näinpä! Erilaista Robinia mihin on totuttu, mutta ei se huono ollut. Eiköhän tuolle oo tilausta.
Räkänauru Annin naamalle kun saisi laueta<3
Valmiiksi päätetyt pystit. + "Live-esitykset", jäätävää kuunneltavaa.
Toni Wirtanen sen kiteytti loistavasti biisissään!
"Samat kuminaamat joil on samat kliseet joka kerta
Alkuillasta ne parveutuu
Pääsääntöisesti mun pöydäs on aina tilaa
Jostain syystä sitä muodostuu
Kun juhlan tarkoitus on alun perin palkitseva
Tässä melkeen alkaa jännittää
Että mitenköhän sitten tällä kertaa
Lopputulos voikaan yllättää
Teille nää meille nää ensivuonna toisteppäin
Pä pä pä pädäpää
Jengi oli ihan että "mikä sisäpiiri?"
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta, Tuure on meikeissään ilmetty Krista Siegfrieds!!🤣
Brother from another mother! :'))))
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tätä Chisuakin. Nämä naiset alkaa olla melkoisen koomisia tuossa erikoisuuden tavoittelussaan. Ovat jokainen olevinaan niin pirun uniikkeja taiteilijoita vaikka biisejä ei toisistaan erota.
Pyjamassa paikalla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti osaa mammat ennustaa Robin tulevaisuuden tuon esiintymisen perusteella. Eiköhän tuo tiimi tiedä mitä tekevät.
Niin vähän luottoa nyt. Tuo poikapolo tarvii nyt enemmän tukea suomlaisilta ku koskaan. Yks biisi ei vielä määritä. Sama mikä se biisi ees ois niin onhan se shokki ku kieliki vaihtuu.
Näinpä! Erilaista Robinia mihin on totuttu, mutta ei se huono ollut. Eiköhän tuolle oo tilausta.
No ei oo. Tulee päättymään huonosti.
Ainakaan nuo pyhimyksen kiitospuheet eivät ole yhtä noloja kuin eräiden muiden.
Pyhimys, eka kertaa kuulen tässä yhteydessä nimen, pyhimys merkitsee mulle ihan jotain muuta....
Pyhimyksen vielä sulatan, mutta että Anna Puu. Kuunteleeko sitä muka joku?
Oon ihan pudonnut tästä Suomen musaskenestä. Tunnistan Sannin ja Jennin, mutta kaikki muut tuntuu olevan varjoja entisistään (Anna puu) tai kopioita toisistaan. Kuka on tää kalju?
[quote
Miehenä voin kertoa, ett olen nauttinut illasta ja musiikista, siksi katson ohjelmaa, kommentoinut positiiviseen sävyyn juttuja, jotka ovat olleet erikoisen onnistuneita, tarvetta kenenkään haukkumiselle en ole nähnyt.
M42[/quote
Niin.
Jos on huono itsetunto, niin omaa oloaan voi pönkittää haukkumalla muita.
Jos taas on hyvä tai edes ok itsetunto, niin ei ole tarvetta arvostella muita. Hyväksyy vain sen että ihmiset ovat erilaisia. Vaikka olisivat epäaitoja. Olisivatko arvostelijat itse aitona tuollaisessa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta, Tuure on meikeissään ilmetty Krista Siegfrieds!!🤣
Joo, hienosti oli Tuure meikattu.
Aivan naurettava gaala. Vaikka Pyhimys on hyvä, liika on liikaa.