Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi helppo huonekasvi?

Vierailija
02.02.2019 |

Tähän mennessä oon onnistunut tappamaan jopa kaktukset ja traakit. Mitä suosittelette minulle?

Erityisesti nuo traakit on kokemukseni mukaan hyvin vaativia kasveja vaikka niitä aloittelijoille soveltuvina mainostetaankin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tulevana hortonomina sanoisin että kannattaa suosia niitä perinteisiä ja tylsiä kasveja niin sisällä kuin ulkonakin. Säästyy rahaa ja vaivaa!

Vierailija
22/25 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pim-pin näköiset orkideat joita kannetaan tuliaiseksi ei suostu kuolemaan millään. Olen aktiivisesti yrittänyt, eikä onnistu. Jätesäkki ja hukuttaminen jäi ainoaksi vaihtoehdoksi.

Mikä tässä aiheuttaa alapeukkuraivon? Se että rehu näyttää tu herolta? Vai se, että nuo raivoajat ovat kuskanneet tuher.okasvin tuliaisiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÖ MPSÄ

Vierailija
24/25 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuvehka on superhelppo, kastelu noin kerran kuussa ja muuten se pärjää vaikka melkein pilkkopimeässä. Kasteluaikataulukin on niin helppo muistaa, kun kastelee aina vaikka kuun eka päivä. Sen saa tapettua suunnilleen vaan sillä että kastelee liian usein.

Vierailija
25/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kekkila.fi/kasvikirjasto/palmuvehka/

Palmuvehka on oman kokemukseni mukaan helpoin minkä tiedän. Rönsylilja kestää myös hyvin ei-niin-viherpeukaloisen kotona.

Mulla on palmuvehka ja toistaiseksi en ole onnistunut ta ppa maan sitä. Kauniskin se on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä