Mies ei halua seksiä
Meillä on tilanne, että on kohta pari vuotias rakas taapero. Itse olen tässä alkanut heräillä, että esim. öisin tai lapsen päiväuniaikaan olisi kiva miehen kanssa rakastella. Kuitenkin hän on ollut tähän tosi nihkeä ja mieluummin pelaa koneella. Tämä itkettää kun rakastan miestäni tosi paljon ja haluaisin häntä ja aiheesta on yritetty myös keskustella, mutta eipä siitä kauheasti ole ollut hyötyä. Onko kellään vastaavaa tilannetta? Ja ihan turha ehdottaa mitään pettämistä, koska siihen en lähde missään olosuhteissa.
Kommentit (21)
Eli mikä on keskusteluyrityksen tulos, mitä mies sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tilanne, että on kohta pari vuotias rakas taapero. Itse olen tässä alkanut heräillä, että esim. öisin tai lapsen päiväuniaikaan olisi kiva miehen kanssa rakastella. Kuitenkin hän on ollut tähän tosi nihkeä ja mieluummin pelaa koneella. Tämä itkettää kun rakastan miestäni tosi paljon ja haluaisin häntä ja aiheesta on yritetty myös keskustella, mutta eipä siitä kauheasti ole ollut hyötyä. Onko kellään vastaavaa tilannetta? Ja ihan turha ehdottaa mitään pettämistä, koska siihen en lähde missään olosuhteissa.
Avmammat ovat tähän vastanneet lukemattomia kertoja. Teetkö sinä tarpeeksi kotitöitä? Jos henkinen yhteys puuttuu, meis passivoituu. Tuetko miestäsi hänen tavoitteissaan? Miehelläsi voi myös olla kovat paineet tässä maailmassa, sillä nykypäivänä mieheltä vaaditaan liikaa, toivottavasti mies ymmärtää erota ennen kuin alkaa henkinen pahoinpitely.
voisin tulla laittamaan salamii piiloon
Keskustella! Seksikkäitä alusvaatteita kehiin, meikki paksuksi ja tankotanssikurssille. Äijät odottaa tekoja ei puhetta!
Mistähän on saanut haluttomuus tartunnan? Naisillahan se on yleinen tauti.
Kumma, että naisia haukutaan haluttomuudesta. Miesten haluttomuuskin yritetään lavastaa naisen syyksi. Sairasta.
"olen tässä alkanut heräillä"... Siinähän se tuli. Mies on kokenut aiemmin niin paljon torjuntaa taholtasi, että halut SINUA kohtaan ovat menneet. Tämä on hyvin yleistä.
Meillä sama aikoinaan, paitsi mie ei pelannut ja puuhaili muuta. Yhdessä 19 v ja viimeisen 14 vuoden aikaan seksiä ehkä viis kertaa.
Muistan pari kk sektion jälkeen kun kävin kuumana ja yllättävä tyrmäys ja sitä jatkui kunnes lopetin vonkaamisen.
Mä yrittäisin kaivamalla kaivaa syytä. Kyllähän miehellä varmasti syy on :)
Vierailija kirjoitti:
"olen tässä alkanut heräillä"... Siinähän se tuli. Mies on kokenut aiemmin niin paljon torjuntaa taholtasi, että halut SINUA kohtaan ovat menneet. Tämä on hyvin yleistä.
Tämä!
Testosteroni alhaalla? Onko kalju tai lihava?
Stressiä?
Peliriippuvuus?
Runkkaaminen helpompi tapa vrt. sinun eteesi työskentely?
Näkee sinut äitinä, ei naisena?
Mies tottunut seksittömyyteen ja laiskistunut 🤔
Tosi ikävä kuulla. Voisitko avata vähän enemmän tuosta, miten olette keskustelleet aiheesta ja miten se "ei johda mihinkään"? Kuulostaa siltä, että olisi tosi tärkeää saada selville, mitä miehesi mielessä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Seksin pitää olla spontaania eikä minkään kellon kanssa touhuamista
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että naisia haukutaan haluttomuudesta. Miesten haluttomuuskin yritetään lavastaa naisen syyksi. Sairasta.
Suurin osa naisista on lahnoja seksissä. Naiset myös haluavat kaikkea muuta roskaa kuin seksiä seksin mukana. Ei suurin osa miehistä halua mitään halailua, pussailua tai vastaavaa. Eikä todellakaan jäädä seksin jälkeen halailemaan.
"olet alkanut heräillä" mies on ollu asian suhteen tietysti 20v hereillä ja yksin.
Ei ihme, että ei jaksa enään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävä kuulla. Voisitko avata vähän enemmän tuosta, miten olette keskustelleet aiheesta ja miten se "ei johda mihinkään"? Kuulostaa siltä, että olisi tosi tärkeää saada selville, mitä miehesi mielessä liikkuu.
Yhdet keskustelee seksistä ja toiset harrataa sitä. Kumpaan ryhmään sinä haluat kuulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin pitää olla spontaania eikä minkään kellon kanssa touhuamista
Olen samaa mieltä, spontaani seksi on kyllä parasta. Mutta ei se ole ainoa tapa, ihan hyvin toimii myös, jos sovitaan vaikka että joka perjantai-ilta viikonlopun kunniaksi rakastellaan, eikä sitten buukata mitään muita menoja ja touhuja. Sen kun tietää etukäteen niin osaa molemmat varautua ja monessa mielessä homma yksinkertaistuu huomattavasti, eikä siitä se 'taika' häviä silti mihinkään, joskus melkein päivastoin.
Semmosia ne nykymiehet on, ei niiltä saa.