Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Towering isä

Vierailija
02.02.2019 |

Hei. Olen nuori nainen, jolla on vaikutusvaltainen ja pelottava isä. Minuun on rakastunut nöyrä ja herttainen ja ahkera nuorimies, joka haluaisi olla elämänkumppanini, mutta isäni on, miten sen sanoisin, ihan hirveän suojelevainen ja kaikkea ja pelottelee potentiaalista kumppaniani niin ettei hän uskalla tehdä enää oikein mitään. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Isäni on tosi iso pamppu ja tottunut saamaan haluamansa ja pitää minua jonain arvoprinsessana, jonka ympäriltä pitää kaikki hännystelijät ajaa pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help?

Vierailija
2/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos ottasit elämäs omiin käsiin. Muuttasit poikaystävän kanssa toiselle paikkakunnalle ja tapaisit isääsi sinun ehdoilla tai et ollenkaan. Tosin sitten varmaan isukki laittais rahahanat kiinni ha joutuisit itse elättämään itsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos ottasit elämäs omiin käsiin. Muuttasit poikaystävän kanssa toiselle paikkakunnalle ja tapaisit isääsi sinun ehdoilla tai et ollenkaan. Tosin sitten varmaan isukki laittais rahahanat kiinni ha joutuisit itse elättämään itsesi

Kiitos kun ylipäänsä vastasit, tää on aika iso dilemma minulle. Meillä oli pitkään just tuota vääntöä, että joko poikaystävä tai tukeminen pois. Valitsin taloudellisen kituuttamisen ja poikaystävän, mutta isä ahdistelee miestäni edelleen, enkä tiedä mitä tekisin. Tykkään miehestä ihan hirveästi ja toivoisin, että isä jättäisi hänet rauhaan. Isällä on joku ihan psyko ajatus, että kaikki minusta kiinnostuneet miehet on vain jotain tyyliin raiskareita tai helppoheikkejä, vaikka tämä minun mies on tosi hyvä. Toivoisin, että minun mies olisi vähän jämäkämpi eikä antaisi isän kommenttejen mennä ihon alle. Hänen itsetuntonsa selvästi kärsii tuosta pommittamisesta ja vähättelystä. En tiedä, mitä tekisin.

Vierailija
4/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta urpofaijoista? :P

Vierailija
5/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on helppo iskä...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi