Onko jollain suhdetta jossa...
Mies sisustaa ja suunnittelee, ja nainen sitten toteuttaa nämä suunnitelmat? Vielä niin että nainen on varakkaampi, mutta ei mutise, vaan tekee nämä rakkaudesta miestä kohtaan ja jos ei osaa, ottaa itse selvää ja tekee. Meneekö vielä kotityötkin puoliksi?
Kommentit (23)
Meillä molemmat päättää sisustuksesta. Yhdessä ollaan valittu matot ja kalusteet. Miehellä ja minulla on sama maku sisustuksen suhteen ja jos mies ei ole tykännyt ehdottamasti pöydästä esimerkiksi, sitä ei sitten hankita vaan etsitään toinen vaihtoehto.
Ollaan tosin nuoria ja asutaan vielä vuokralla, joten ei ole tullut vastaan tilannetta esimerkiksi tapetoinnin tai maalauksen suhteen.
Mulla oli. Mies oli vähän feminiinen ehkä muutenkin ja sen kanssa oli esim hauska shoppailla. Rakastuin sitten lopulta miehekkääseen kusipäähän. Nyt ei ole kiva shoppailla ja sisustaa eikä muutenkaan. Eikä ole provo, vaikka siltä näyttääkin
No tämäpä on järkevä työnjako. Se tekee enemmän kumpi tahtoo. Sillä minä tätä kysyin, koska minä olen joka suhteessa jo oletuksena se tapetoija, kosk osaan. En ole koskaan tehnyt itseäni miellyttääkseni, tai asaitakseni rahaa, vain kumppanien toivomuksesta. Mutta sitten sisustaessa en kuitenkaan ole ilman tappelua saanut päättää mistään, koska??olen mies? Ja olen monet riidat saanut aikaiseksi jos olen toivonut että kumppani tekisi jotakin ruokaa, tämä halventaa ilmeisesti naista. Jos tämä olisikin vain yhden kumppanin kanssa koettua, mutta ei ole.