Tapailemani mies kutsuu t-paitaa nimityksellä TEEPPARI
Kommentit (22)
Teeppari on just hyvä sana. Lähetä se mies mulle.
Onhan tuo aika paha :(
Mutta vielä pahempaa oli, kun mies kutsui poikalapsensa (10v.) kalsareita pikkareiksi.
Ei muuta kuin takki päälle, oven avaus ja menoksi.
Luultavasti on oppinut sanan äidiltä, siskolta tai exältä... :D
Kyllä se minullekin on t-paita eikä teeppari, mutta luultavasti tämä teepparointi yleistyy samoin kuin on yleistynyt ranut, jauhis ja tomskutkin.
t-paita on teeppari, huppupaita huppari, lenkkikengät lenkkarit, tenniskengät tennarit jne. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?
Matias laita se pimppa päähän ja vaihto teeppari ja pikkarit remppuun. Näin äitini opasti minut ekalle luokalle. Jouduin heti tarkkailuluokalle kun puhuin kuten kotona :(
Mies on nuori tai sillä on lapsia. Käykö se lisäksi päikkäreillä ja pukee yöksi yökkärit?
Nurtsi, partsi ja nakke!
Kolme syytä lähteä livohkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on nuori tai sillä on lapsia. Käykö se lisäksi päikkäreillä ja pukee yöksi yökkärit?
Päikkärit on seitinohuet päiväkännit
Minun eksäni kutsui ranskalaisia "raksuiksi" :( Se oli jo liian kamalaa.
Mun mies inhoaa sitä kun mä sanon terassia terdeksi 😂
Ärsyttävää lyhentää kaikki mahdolliset sanat ari-loppuisiksi.
Teeppari, kolitsit ja sniikkerit - juokse ja lujaa!
Kuulostaa, että mies on imenyt sanan joltakin exältään. Tai äidiltään. Ei kuulosta itsenäiseltä ihmiseltä.
Argh. Teeppari on sana jota kans vihaan. Yks muotibloggaaja käyttää sitä aina. Toinen sana jota vihaan on buffa.
Vierailija kirjoitti:
Nurtsi, partsi ja nakke!
Kolme syytä lähteä livohkaan.
Hyi hitto, jos mies sanoisi haluavansa nähdä minut pelkissä pikkareissa tai vaikka ihan nakkena. Hyi, hyi, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on päikkäreissä ja yökkärissä? :D Mutta eppu-, toppu-, kuukkiluokka on kyllä pahimpia sanoja mitä on.
VAIN TODELLA SAIRAS MIES KUTSUU T-PAITAA TEEPPARIKSI! AIVAN KAUHEAA! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurtsi, partsi ja nakke!
Kolme syytä lähteä livohkaan.Hyi hitto, jos mies sanoisi haluavansa nähdä minut pelkissä pikkareissa tai vaikka ihan nakkena. Hyi, hyi, hyi.
Lounaaksu nauravia nakkeja!
JSSAP!!!