Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisosi ykkösvalintasi?

Vierailija
01.02.2019 |

Rehellisesti nyt vain. Onko nykyinen puolisonne ykkösvalintanne, vai tyydyittekö vain?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Se kipinä syttyi kun olimme tunteneet 22 vuotta. Nyt 22 vuotta liittoa myös takana

Vierailija
2/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En voisi kuvitellakaan muita puolisoni tilalle. 23 vuotta yhdessä ja toivottavasti jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Niin oli exäkin, ei sen puoleen...

Vierailija
4/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Olen mies, joten valinan varaa ei ollut. Nykyinen puoliso oli selvästi parempi kuin edellinen, joten hän on hyvä.

Vierailija
5/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä muut valinnat olisi olleet? Ei ollut ketään muuta kenen kanssa haluaisin olla siispä ainoa vaihtoehto.

Vierailija
6/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme aloittaa suhteen ihmisen kanssa, johon ei ole edes ihastunut? Ihastuneena se kumppani vaikuttaa maailman parhaalta, siitä hormonit pitää huolen.

Vierailija
7/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ensimmäinen oli liian köyhä, hänet olisin muuten ottanut. Toinen oli varakas, en pitänyt ulkonäöstä, mutta halusin helpon elämän. Joten valitsin ruman miehen ja taloudellisesti turvatun elämän.

Vierailija
8/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Olen mies, joten valinan varaa ei ollut. Nykyinen puoliso oli selvästi parempi kuin edellinen, joten hän on hyvä.

Siis hetkinen tänään oli pitkä ketju jonka apn mukaan vain miehet pystyy rakastumaan persoonaan. Hän siis oli väärässä ja miehet vaan tyytyy johonkin mitä eivät halunneet?

Vierailija
9/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, eron jälkeen hain ekan joka otti, nyt löytyi raukka akka joka suostui myös kihloihin

T. ...i

Vierailija
10/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme aloittaa suhteen ihmisen kanssa, johon ei ole edes ihastunut? Ihastuneena se kumppani vaikuttaa maailman parhaalta, siitä hormonit pitää huolen.

Tunnekylmä ihminen jolle muut ovat olemassa vain siksi että hän saa heistä taloudellista hyötyä tai kuten usein miehillä nostattaa statusta muiden silmissä.

Vierailija
11/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies vaimoni ei ollut minkään mittapuun mukaan ykkösvalinta, tiesin jo silloin. Mutta hän tuli sopivaan saumaan kun oli aika "rauhoittua" ja perustaa perhe. Lisäksi kauppaan kuuluneet muut asiat nosti hänet sen riman yli että lähdin siihen diiliin mukaan. Mutta todennäköisesti hän ei ole minulle ns. "eläkevaimo".

Vierailija
12/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnekylmä ihminen jolle muut ovat olemassa vain siksi että hän saa heistä taloudellista hyötyä tai kuten usein miehillä nostattaa statusta muiden silmissä.

Kuten jo tässä vaiheessa näkee niin miehet usein käyttävät puolisoaan hyötyäkseen hänestä jotenkin muuten kuin tunnepuolella.

Vierailija
13/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen on paljon parempi kuin ikinä olisin kuvitellut voivani saada, vaikkei minulla aikaisemminkaan nuorena huonosti naisrintamalla mennyt. Nyt vain olen onnellisempi 20 vuoden jälkeen kuin edellisen avovaimon kanssa muutaman.

Vierailija
14/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aikoinaan ykkösvalinta, mutta vuosien myötä olen kiintynyt yhä enemmän enkä vaihtaisi pois.

Vierailija
15/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hnahi kirjoitti:

Tämä nykyinen on paljon parempi kuin ikinä olisin kuvitellut voivani saada, vaikkei minulla aikaisemminkaan nuorena huonosti naisrintamalla mennyt. Nyt vain olen onnellisempi 20 vuoden jälkeen kuin edellisen avovaimon kanssa muutaman.

Mene muualle valkoritaroimaan.

Vierailija
16/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies vaimoni ei ollut minkään mittapuun mukaan ykkösvalinta, tiesin jo silloin. Mutta hän tuli sopivaan saumaan kun oli aika "rauhoittua" ja perustaa perhe. Lisäksi kauppaan kuuluneet muut asiat nosti hänet sen riman yli että lähdin siihen diiliin mukaan. Mutta todennäköisesti hän ei ole minulle ns. "eläkevaimo".

Saako kysyä että mitä muuta kauppaan kuului? Perintömetsiä?

Vierailija
17/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ja paranee kuin viini vanhetessaan.

Vierailija
18/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain talon edullisemmin.

Vierailija
19/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain talon edullisemmin.

Mikäs mikkihiiri sä olet? Oletko mies vai marjanpoimija? Kunnon mies rakentaa talon itse tai jos ei osaa, maksaa talon rakentamisesta perheelleen. Toivottavasti teitte avioehdon tai vaimosi vanhemmilla on puolison poissulkeva testamentti. Helvetin pummi.

Vierailija
20/37 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen hänet uudestaan joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi