Mitä teen?
Minun pitäisi lähteä nyt kohta ulos, mutta minä pelkään, että sudet, karhut, hirvet, leijonat, tiikerit, ilvekset, pulut, oravat ja muut villieläimet tulevat ja syövät minut koska siellä on hyvin pimeää.
Kommentit (10)
Mikä pakko sinne ulos on mennä? Koiraa kusettamaan vai. Pysy kotona lämpimässä vällyjen alla.
Minua kiinnostaisi kovasti tietää, mikä ajaa ihmisen provoilemaan? Tästä kun on puhuttu tuttavien kesken, niin tulemme aina tulokseen, että jollain tavalla häiriintynyt tai vähintäänkin erittäin huomionhakuinen täytyy provoilijan olla. Tylsistynyt? Elämänsä suunnan kadottanut?
Valtaosa mainitsemistasi elukoista oleilee täällä Suomessa eläintarhassa. Ne mitkä vapaana tallustaa pyrkivät yleensä mahdollisuuksien mukaan väistämään ihmistä. Sulla on paremmat mahdollisuudet jäädä auton alle kuin joutua elukan hampaisiin.
Pulut ei ole eläintarhassa. Jos se syö ap:n?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kovasti tietää, mikä ajaa ihmisen provoilemaan? Tästä kun on puhuttu tuttavien kesken, niin tulemme aina tulokseen, että jollain tavalla häiriintynyt tai vähintäänkin erittäin huomionhakuinen täytyy provoilijan olla. Tylsistynyt? Elämänsä suunnan kadottanut?
Se on hauskaa. Ei siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nimenomaan miksi se on hauskaa? Tätä on jotenkin vaikea ymmärtää. Ja se että joku käyttää tunneista ja päivistä toiseen niiden väsäämiseen...?
Vierailija kirjoitti:
Pulut ei ole eläintarhassa. Jos se syö ap:n?
No joo... Jos on oikeasti fobia, siihen ei oo helppoa pikafixiä. Yksi naapuri aikanaan pelkäsi lokkeja. Kävin sen aina aamuisin saattelemassa lokkien suosiman sillan yli että se pääsi töihin, aikaa kun oli äitiyslomalla ollessa. Oli kuuleman terapiassakin kulkenut, mutta vielä ei ollut saanut probleemaa ratkeamaan.
Ei mikään turha pelko. Mua on kuulkaa orava heittänyt puusta sienellä ja kehtas vielä irvistää ja säksättää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nimenomaan miksi se on hauskaa? Tätä on jotenkin vaikea ymmärtää. Ja se että joku käyttää tunneista ja päivistä toiseen niiden väsäämiseen...?
Yhtä tyhmää on, kun jotkut aloittaa keskusteluja tyyliin: "Keksitään hassuja kissan nimiä." tai "Mikä on teidän lempiruoka?"
Ketä kiinnostaa. Menis mielummin vaikka lukemaan kirjaa.
Aika paha...