Kertokaas mulle minkä vtun takia kaikki kauppakekusten ja vastaavien ovet ovat niin stanan raskaita avata?
Monesti täytyy kaksin käsin aukoa niitä. Ei varmana monetkaan mummot yksin edes saa niitä auki jos minulle raavaalle miehellekin tuottaa vaikeuksia. Onko siinä joku idea että ne ovet on viritetty niin raskaiksi avata?
Kommentit (12)
Jossain on oven aukaisuun tarkoitettu painike, jota et huomannut?
Eiks ne oo sellaiset liukuovet yleensä, ainakin tääl Turus.
Nehän on kiriristetty perinteisesti mustalaisten takia. Nykyään tietysti neggojen, karvisten ym vuoksi. Monin paikoin myös ovenkahvat on pitänyt asentaa ylemmäksi, etteivät rasvatukat ylettyisi niihin.
Automaattiovet on täällä Hgissä. Missä tuollaisia raskaita "panssariovia" on?
Mistäs vtun ovesta olet menossa kun harvemmin on tollaisia ovia. Etsi ne liukuvat ovet, jotka avautuvat ihan itsestään kun menet lähelle niin ei tarvi kitistä kun oven avaus on niiin raskasta
Vierailija kirjoitti:
Ihan Helsingissä esim. Sokos, Stokka, metroasemat, jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Helsingissä esim. Sokos, Stokka, metroasemat, jne.
Ap
Olen heikkovoimainen nainen enkä ole noissa paikoissa kyseiseen ongelmaan törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Itiksessä on tosi raskaat ja ärsyttävät ovet. Monesti mummot oottaa että joku päästäisi sisään
V...u se ärsyttää kun joissakin kaupoissa on se tuuletin ovessa niin Hel...n kovalla et Tukka menee sekaisin. Vältän niissä käyntiä. Asiakas äänestää jaloillaan.
Jospa sä et osaa lukea, TYÖNNÄ äläkä VEDÄ niitä ovia.
Raavaille kukkakepeille suosittelen käsivarsien voimaharjoittelua.