Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Isohanni ja Orpo ovat molemmat kytköksissä tähän vanhusten hoivaskandaaliin. Olen niin vahingoniloinen, kun nämä korruptiokytkökset paljastuvat ennen vaaleja. Suomi muka maailman vähiten korruptoitunut maa. Anna mun kaikki kestää.

Suomi on varmaan maailman eniten korruptoituneita maita. Maksaa vuosittain miljoonia lahjuksia, jotta saisi puhtaat paperit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tyhmä oloinen nainen. Oma etu etusijalla. Kun tällaisia ihmisiä päästetään päättämään esim. vanhusten hoidosta, niin älkää ihmetelkö vanhusten hoidon tasoa Suomessa. Törkeää.

Vierailija

Olen miettinyt... kaikenlaiset "johtajat" istuu yleensä lukuisissa erilaisissa työryhmissä. Oletan, että työryhmässä istumisesta saa jonkilaisen korvauksen, joka voi olla aika korkeakin tällaisella "korkealla tasolla". 

Jos tämä uutinen pitää paikkansa, joku Isohanni tekee ensin miljoonat veronmaksajien rahoilla ja saa vielä jonkin jättibonuksen siitä hyvästä, että istuu junailemassa itselleen vielä isompia miljoonia. 

Raha tulee rahan luo, tosiaan. Samalla kaikki revitään Sari Sairaanhoitajan piiskatusta selkänahasta ja vanhukset sen kun makaa likaississa lakanoissaan ilman ruokaa ja puhtaita vaatteita.

Mitä h*vettiä täällä oikein tapahtuu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lukekaa talouselämä lehdestä lastensairaalan johtajan mielipide sotesta.
Jenkkityyliä haetaa ihan väkisin.

Kukaan ei tee lapsia tuon luettuaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat