Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin alkaa yhtä kaverii ilman ongelmia?!?!?

Vierailija
01.02.2019 |

Eli siis ongelma ei oo siinä kaverissa vaan mun porukoissa:))))) oon siis 8 luokkalaine tyttö ja tää kyseinen poika on mun kaa samalla luokalla. Ollaan hyvii kavereita ja haluttais nähä nyt viikonloppuna. Mut en uskalla sanoo mun porukoille mitään. Tietäisitte ne vaan. Tai sitte vaan nössöilen liikaa tai jtn mut en uskalla sanoo niille et alan sitä. Ne ei tunne sitä ja en voi lähtee tod minnekää et ne ei tietäis. Ja jos sanon et alan kaveria niin ne kysyy et ketä kaverii. Ja sitte ku tuun kotiin nii ne kysyy siihen asti alusta loppuun kaiken et mitä tehtiin että vastaan. Joo aika sekava selitys. Auttakaa, haluun alkaa sitä, mutta miten? Äiti on kotona kokoa ajan koska opislelee netissä. Iskä on opettaja samassa koulussa ku mää. Ei omaa rauhaa/aikaa siis koskaan. Tai siis sitä että voisin lähtä kotoo tosta vaan ihan millon vaan kertomatta mitään. En osaa enkä pysty valehdella ja sen huomaa musta. On se vaikeeta ku ne luulee heti että joku poikaystävä jos alan poikia. Miten voin alkaa!?!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi etukäteen KAIKKI ne vastaukset, mitä teit "kaverisi Jaanan" kanssa. Eli sano porukoillesi, että menet ulos "Jaanan" kanssa ja sitten, kun tuut kotiin ja vanhempasi kysyvät kysymyksensä, niin sulla on vastaukset jo valmiina: kehittelet siis päässäsi vaihtoehtoisen todellisuuden. Voit vaikka kirjoittaa muistiin jotain ranskalaisilla viivoilla, jotta varmasti muistat koko tarinan. Pidä hauskaa, mutta vain siinä tapauksessa, että kyseessä on kiva, kunnollinen ja luotettava poika.

Vierailija
2/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin alkaa? Alkaa mitä?

Alkaa tavata?

Alkaa seurustella?

T. Kääkkä 48v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat demiin.

Vierailija
4/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voin alkaa? Alkaa mitä?

Alkaa tavata?

Alkaa seurustella?

T. Kääkkä 48v

Oleilua, hengailua, seurustelua tarkoittaa.

Eikö nuorisokieli oikeasti ole muuttunut 20 vuodessa? Muistan kun omassa nuoruudessa muutama kaveri puhui mankuvalla teinix-äänellä "alkamisesta", ja kuinka rasittavaa se oli jo silloin...

Vierailija
5/5 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kehitysviivästymä vai miksi olet noin lapsellinen? Huono trolli.

T12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi