Mikä miehiä vaivaa?!En kirjaimellisesti ymmärrä mitä tämä mies tarkoittaa
Juttelin eilen monta tuntia tinderissä todella mukavan tuntuisen miehen kanssa.No, yht äkkiä tämä mies ilmoittaa että tahtoisi nähdä minun "ajat"??????Mitkä hel*etin ajat???Onneksi ei vielä ehditty vaihtaa numeroita...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Stonehenge (aka ”kiviaika”) saattaa jonkun mielestä näyttää ilmasta käsin katsottuna pi*lulta niin tämä läppä alkaa olla jo hieman kulunut...
Anteeksi mitä?
Ap
Korjaisin otsikko muotoon
Mikä miestä vaivaa?!En kirjaimellisesti ymmärrä mitä tämä mies tarkoittaa
Eli alkuperäisessä oli tarpeeton monikko miehiä.
Siis mitä ihmettä? Tämä aloitus on ollut täällä ennenkin enkä silloinkaan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin eilen monta tuntia tinderissä todella mukavan tuntuisen miehen kanssa.No, yht äkkiä tämä mies ilmoittaa että tahtoisi nähdä minun "ajat"??????Mitkä hel*etin ajat???Onneksi ei vielä ehditty vaihtaa numeroita...
Oliko nimikirjaimet O.S ja tre? :D mulle aloitti eilen keskustelun "sul on hyvät ajat" :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nimikirjaimet O.S ja tre? :D mulle aloitti eilen keskustelun "sul on hyvät ajat" :D :D
Oli...
Ap
Etsippä AP yksikään mies, joka väittää ymmärtävänsä kaikkia naisia, ja niiden juttuja! Ja minä näytän sinulle valehtelijan. Tämän palstan jatkuva ja törkeä yleistys miehiin, naisiin, lapsiin, kissoihin ja koiriin menee jo niin törkeäksi, ettei mitään rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Etsippä AP yksikään mies, joka väittää ymmärtävänsä kaikkia naisia, ja niiden juttuja! Ja minä näytän sinulle valehtelijan. Tämän palstan jatkuva ja törkeä yleistys miehiin, naisiin, lapsiin, kissoihin ja koiriin menee jo niin törkeäksi, ettei mitään rajaa!
Ymmärtääkö tuon "ajat" sitten joku mies? Jos ymmärtää niin selittäkää nyt, onhan tuo nyt arvoituksellista.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tässä on yleistetty? Puhe yhden miehen lähettämästä viestistä. Lakkaa tuntemasta kaikkien miesten tekemiset kollektiivisesti omina tekemisinäsi niin elämä on paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sillä tarkoitti?
Luulee että oot semmonen tyttö jolla on paljon vientiä ;D
Vaikka Stonehenge (aka ”kiviaika”) saattaa jonkun mielestä näyttää ilmasta käsin katsottuna pi*lulta niin tämä läppä alkaa olla jo hieman kulunut...