Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä vaivaa?!En kirjaimellisesti ymmärrä mitä tämä mies tarkoittaa

Vierailija
01.02.2019 |

Juttelin eilen monta tuntia tinderissä todella mukavan tuntuisen miehen kanssa.No, yht äkkiä tämä mies ilmoittaa että tahtoisi nähdä minun "ajat"??????Mitkä hel*etin ajat???Onneksi ei vielä ehditty vaihtaa numeroita...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Stonehenge (aka ”kiviaika”) saattaa jonkun mielestä näyttää ilmasta käsin katsottuna pi*lulta niin tämä läppä alkaa olla jo hieman kulunut...

Vierailija
2/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Stonehenge (aka ”kiviaika”) saattaa jonkun mielestä näyttää ilmasta käsin katsottuna pi*lulta niin tämä läppä alkaa olla jo hieman kulunut...

Anteeksi mitä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyitkö? Kirjoitusvirhe?

Vierailija
4/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin otsikko muotoon

Mikä miestä vaivaa?!En kirjaimellisesti ymmärrä mitä tämä mies tarkoittaa

Eli alkuperäisessä oli tarpeeton monikko miehiä. 

Vierailija
5/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Tämä aloitus on ollut täällä ennenkin enkä silloinkaan ymmärtänyt.

Vierailija
6/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin eilen monta tuntia tinderissä todella mukavan tuntuisen miehen kanssa.No, yht äkkiä tämä mies ilmoittaa että tahtoisi nähdä minun "ajat"??????Mitkä hel*etin ajat???Onneksi ei vielä ehditty vaihtaa numeroita...

Oliko nimikirjaimet O.S ja tre? :D mulle aloitti eilen keskustelun "sul on hyvät ajat" :D :D

Vierailija
7/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nimikirjaimet O.S ja tre? :D mulle aloitti eilen keskustelun "sul on hyvät ajat" :D :D

Oli...

Ap

Vierailija
8/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsippä AP yksikään mies, joka väittää ymmärtävänsä kaikkia naisia, ja niiden juttuja! Ja minä näytän sinulle valehtelijan. Tämän palstan jatkuva ja törkeä yleistys miehiin, naisiin, lapsiin, kissoihin ja koiriin menee jo niin törkeäksi, ettei mitään rajaa!

Vierailija
9/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsippä AP yksikään mies, joka väittää ymmärtävänsä kaikkia naisia, ja niiden juttuja! Ja minä näytän sinulle valehtelijan. Tämän palstan jatkuva ja törkeä yleistys miehiin, naisiin, lapsiin, kissoihin ja koiriin menee jo niin törkeäksi, ettei mitään rajaa!

Ymmärtääkö tuon "ajat" sitten joku mies? Jos ymmärtää niin selittäkää nyt, onhan tuo nyt arvoituksellista.

Vierailija
10/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tässä on yleistetty? Puhe yhden miehen lähettämästä viestistä. Lakkaa tuntemasta kaikkien miesten tekemiset kollektiivisesti omina tekemisinäsi niin elämä on paljon helpompaa.

Vierailija
11/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sillä tarkoitti?

Vierailija
12/12 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee että oot semmonen tyttö jolla on paljon vientiä ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi