Raskauspahoinvointi ja naapurista kantautuva hyvä tuoksu.
Olen kärsinyt viime viikot pahoinvoinnista - hajut kuvottaa ja mikään ei oikein maistu. Oksentelua on onneksi ainakin vielä aika vähän. Ei vaan meinaa saada mitään alas kun on niin kuvottava olo.
Kävin tuossa happihyppelyllä ja kun tulin takaisin kotiin niin rappukäytävässä leijaili ihana tuoksu.
Kehtaanko mennä naapurin oven taakse kysymään että mitä hän on kokannut? :D Pitäisittekö tällaisen asian kysyjää sekopäänä? Naapuria en tunne ollenkaan, asuu pari kerrosta alempana... Ja en ole aivan varma mistä sen kerroksen asunnosta tuoksu edes kantautuu. Apua.
Kommentit (16)
Itse olin hulluna etikkaan! Haistoin jo ovelta, että tarjolla on jotain salaatinkastiketta, jossa oli etikkaa...
Itselläni oli kans todella voimakas kuvotus päällä ja silloin jos jotain teki oikeasti mieli niin sen ruoan hommasin itselleni keinolla millä hyvänsä. Paransi niin hurjasti oloa kun sai kunnolla ruokaa alas.
Sinne vaan! Tähän aikaan kokkailee enimmäkseen kotiäidit tai vanhukset, eiköhän ne ymmärrä.
Oi, tuli mieleen oma raskausaikani, kun kävelin kaupassa greippien ohi ja ne tuoksui nenään niin taivaalliselta, että oli pakko ostaa ja ahmia heti kun kotiin pääsin. En ole ikinä sitä ennen enkä sen jälkeen tykännyt greipeistä, saati syönyt...
Nyt vaan äkkiä sinne! Minä olen elänyt suolakurkulla nyt kolme päivää. Ennen sitä mansikkamehulla ja euron juustoilla melkein viikon.
Pahoinvointi jos on pahana niin silloin on erikoiset keinotkin sallittuja.
Mene! Ja kerro mitä se ruoka oli :D
No hitto vieköön, minähän menen! Kiitos kommenteista :) AP
Mene ihmeessä! Itselläni kesti ihan mieletön pahoinvointi raskauden loppuun saakka, tiedän sen tunteen...
Kaverini kertoi, että hän oli ollut nuorena raksalla töissä ja sinne oli tullut raskaana oleva nainen, joka oli halunnut syödä muurilaastia. Ilmeisesti sitä oli sitten annettu hänelle.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Minä elin tölkkimandariineilla viikon ja toisen viikon nuolin vihreistä Pringles-sipseistä sitä maustetta.
Onneksi helpotti, nyt maistuu aika lailla kaikki muut paitsi nuo yllämainitut. RV 24 meneillään.
Pystyn samaistumaan tuohon raskaana olevan naisen epätoivoon. Sitä ei muut kuin sen kokeneet oikein pysty ymmärtämään. Minä elin melkein kuukauden nuudeleilla, joiden seassa oli paljon fetajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
No hitto vieköön, minähän menen! Kiitos kommenteista :) AP
Hyvä👍 Kerro sitten mikä se ruoka oli!
Oli kannattava reissu, sain ruokaa heti sieltä mukaan ja sain mahan täyteen. Naapuri oli oikein ihana ja ymmärtäväinen. Syönnin jälkeen tuli harmillisesti sellainen olo että tuskin tätä ruokaa enää syön :D
Kyseessä oli kanalasagnette.
AP
Vierailija kirjoitti:
Oli kannattava reissu, sain ruokaa heti sieltä mukaan ja sain mahan täyteen. Naapuri oli oikein ihana ja ymmärtäväinen. Syönnin jälkeen tuli harmillisesti sellainen olo että tuskin tätä ruokaa enää syön :D
Kyseessä oli kanalasagnette.
AP
Ai kun ihanaa😍😍 Kai hän lupautui sulle lapsenhoito avuksi aina kun tarvii ja sinä puoledtas pyysit häntä kummiksi💕
Mene vaan. Tiedän tuon tunteen kun mikään ei maistu.