Valitsen aina vetävimmän kassan
Harvoin se nopein on, mutta ilokseni haluan häntä katsella.
Myönnän, että joskus on niin kiire, että joudun valitsemaan sen yhden kammotuksen kassan, koska hän on selvästi kaupan nopein ja jono on aina lyhin.
Kommentit (12)
Niin mäkin, mutta ei se sitten enää vedä kun mä siihen menen. Aina jollain on hedelmät punnitsematta tms.
Joo mulla sama. Eräässä kaupassa on parikymmentä eri kassaneitoa ja se rivakin kassa johon on myös aina lyhin jono on myös se vastenmielisin vaihtoehto minulle.
Mukava saada edes joskus hymy ja ystävällistä kohtelua kauniilta neidoilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin, mutta ei se sitten enää vedä kun mä siihen menen. Aina jollain on hedelmät punnitsematta tms.
Et tainnut ymmärtää aloitusta.
Ai. Minä kyllä valitsen sen nopeimman ja lyhyimmän jonon. En saa itselleni mitään siitä, että joku on vetävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä kyllä valitsen sen nopeimman ja lyhyimmän jonon. En saa itselleni mitään siitä, että joku on vetävän näköinen.
Vetävä kassa = nopea kassa
Mä taas teen päinvastoin. Ostan sen verran pimeitä tavaroita, että en halua sen hyvännäköisen miettivän mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetävä kassa = nopea kassa
Väärin!
Vetävä kassa = pantavan näköinen kassa
ettei vaan jäis pää vetävän käteen
Vierailija kirjoitti:
Mukava saada edes joskus hymy ja ystävällistä kohtelua kauniilta neidoilta.
Tämä!
Hauska lyhytelokuva erityisesti Ap:lle:
Minä valitsen lyhimmän jonon mutta jos yhtä pitkiä, niin paremman näköisen kassan. Pienet on arjen huvit.
Ai ku kiva!
Terveisin Kassatäti