Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat kieltävät lapselta jalkapallon koska lapsi "voi loukkaantua ja satuttaa itsensä"

Vierailija
01.02.2019 |

Ei kuulosta minusta normaalilta. Lapsi on muutenkin jo motorisesti kömpelö, vanhemmat ovat kieltäneet esimerkiksi jo paljon aiemmin juoksentelun, kiipeämisen ja rymyämisen. Olen ollut itse montakertaa todistajana näkemässä kun lapsi passitetaan jäähypenkille sen takia että oli juossut ja kaatunut nuri ulkona. Näistä käydään usein riitoja lasten ja vanhempien välillä. En usko että lapsi tulee pärjäämään koulun liikuntatunneilla vaikka nyt syksystä aloittaa vasta eskarin. Lapsi on myös kiinnostunut jalkapallosta ja puhunut siitä minulle, esitellyt eri ulkomaalaisia jalkapalloilijoita ja kertonut haluavansa pelata itsekkin. Olen yrittänyt olla kannustava ja tukea tämän lapsen haaveita, mutta lapsen vanhemmat ovat jyrkästi vastaan ja vetoavat siihen miten vaarallista jalkapallo on ja miten siinä voi loukkaantua. Muutenkin loukkaantumisella ja vaaralla pelotellaan lasta kokoajan. Käy todella niin sääli lapsen vanhempia kohtaan ja on todella surullista että lapsella on tuollaiset taukit vanhemmat jotka eivät tue ladtaan ollenkaan vaan suojelevat kaikelta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu. Vanhemmat estävät lapsensa normaalin kehityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla