Anoppi vihaisena
Hoidin hyvää hyvyyttäni mieheni vilkasta 7 vuotiasta poikaa sillä aikaa kun mies oli töissä. Poika on meillä joka toinen viikonloppu. Pojan mummi hoitaa lasta välillä, mutta ollaan yleensä järjestetty pojan hoito niin että minä hoidan aamupäivän ja hän tulee hakemaan pojan puolenpäivän aikaan ja hoitaa iltapäivän. Ollaan sovittu aiemmin että mummi tekee ruuan ja minä annan vaan aamupalan. Eräänä päivänä mieheni kertoi minulle että mummi oli hänelle todennut vihaisena ettenkö anna pojalle ruokaa kun oli niin nälkäinen. Siis mitä. Olin todella yllättynyt sillä anoppi edessäpäin on minulle niin ystävällinen ja kiitollinen kun autan lastenhoidossa ja sitten takanapäin puhuu tuollaista. Toki poika ruokaa on saanut ja lisääkin jos on halunnut. Miten te reagoisitte tähän?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reagontini riippuisi monesta asiasta. Mutta päämääränä olisi, että minä en tuosta nousevaa pahaa oloa nielisi, vaan haluaisin anopin kärsivän tuotettuan sitä minulle. Jollain tavalla, joko sanomalla hänelle, että menettelysi loukkasi, etkö osaa aikuinen ihminen keskustella kasvokkain ongelmista, tai en hoitaisi enää lasta ja syynä se, ettei minuun luoteta tms.
Ei ole vaikea arvata kenen näppikseltä tämä tuli.
Samaa mieltä. Eikö tuohon tulisi jo loppua.
Niinpä. Varsinainen äitihahmo ja asiantuntija taas suoltamassa pskaa. Itsehän ei tehnyt omille lapsilleen edes voileipiä.
7 vuotias ei osaa kertoa, että hänellä on nälkä ? Tai avata itse jääkaappi ja ottaa syötävää ?
Ei voi olla niin kova nälkä , että siitä(kin) vedetään herneitä puolin ja toisin.
Otat asian puheeksi anopin kanssa, että tällaista olet kuullut ja että muutetaanko se niin, että sinä annat myös lounaan. Kuinka myöhään tuo kyseinen mummu on sitten tarjonnut sitä ruokaa - jos se on ollut vasta myöhään iltapäivällä, niin oma vikansa jos lapsella on nälkä.