Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä johtuu että panettaa todella, todella harvoin? :D

Vierailija
31.01.2019 |

Olen vasta 23v ja hoikka, terve nainen. Terveelliset elämäntavat, ei stressiä yms. Normaali hyvä elämäntilanne. Ei hormoneja eikä mitään muutakaan lääkityksiä käytössä. Kuukautiskierto ihan normaali ja säännöllinen.

Todella harvoin on mitään haluja . Muistan kun joskus 15v oli ihan järkyttävät halut aina monta kertaa kuukaudessa, nyt 23v ei mitään... Ei yhtään kiinnosta eikä koskaan melkeen tee mieli. Mistä ihmeestä johtuu? Onko musta tullut joku aseksuaali vai yhtäkkiä?😂 en kuitenkaan koe olevani aseksuaali ja haluaisin haluta enemmän, koska muistan miten ihana tunne se on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakainen ainokainen.

Vierailija
2/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein voi pakottaa. Voisitko koittaa tapailla ihmisiä, ehkä rakastut ja huuma tuo taas halut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni panettaa ainakin lähinnä ovuloidessa ja joskus krapulassa. Eipä juuri muuten.

Ja uuden kumppanin kanssa alkuhuumassa toisen kosketus ja läheisyys saa haluamaan melkein koko ajan, mutta se loppuu aikanaan.

Sanoisin että ihan normaali ilmiö, media vain on yliseksualisoinut kaiken, että naisessa on jotain vikaa jos ei halua 24/7 näin kärjistetysti.

Vierailija
4/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tuntenut mitään "panetusta" tai edes kiihottunut ja olen "jo" 21...taidan olla aseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi