Seksihepenet ja niiden käyttö
Haluaisin kuulla miehiltä onko ihan hirveä turn of jos nainen pukeutuu seksikkäisiin asusteisiin mutta koska on hieman ujo tapaus niin ei oikein tuo keimailu tule luonnostaan siinä ohessa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
'Keimailu' (mitä se nyt sitten tarkkaan ottaen tarkoittaakaan) ei minua sytytä lainkaan, varsinkaan jos se on yhtään teennäistä tai väkinäistä, eli sen puute ei ole todellakaan mikään turn off, melkein sanoisin päin vastoin.
Vastaavasti vaimoni ei tarvitse edes pukeutua mihinkään erityisiin seksikaupan asusteisiin, vaan ihan vaan normaalit rintsikat ja pikkarit (jotka tosin hänellä ovat kaikki varsin nättejä ja naisellisia, ei mitään mummokalsareita) käy, ja minulla jo alkaa väräjämään. Siihen jos laittaa vielä stayupit ja/tai korkokengät, niin on kyllä tappava yhdistelmä...
Eli vastauksena kysymykseesi, seksikkäät asusteet + ihan normaali käytös = aina toimii! ;)
Ihanaa!kannattaa siis kokeilla tälläisen ujonkin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla miehiltä onko ihan hirveä turn of jos nainen pukeutuu seksikkäisiin asusteisiin mutta koska on hieman ujo tapaus niin ei oikein tuo keimailu tule luonnostaan siinä ohessa?
Parasta mitä nainen voi tehdä. Itse kiihotun aivan sairaasti hepeneistä.
Sukat ja sukkanauhat, NAM!
Siihen jos vielä lisää saapikkaat tai korkkarit niin voitte usko ilmaisun "korkkarit kattoon" saavan uuden merkityksen sääriä olkapäille nostaessani. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Keimailu' (mitä se nyt sitten tarkkaan ottaen tarkoittaakaan) ei minua sytytä lainkaan, varsinkaan jos se on yhtään teennäistä tai väkinäistä, eli sen puute ei ole todellakaan mikään turn off, melkein sanoisin päin vastoin.
Vastaavasti vaimoni ei tarvitse edes pukeutua mihinkään erityisiin seksikaupan asusteisiin, vaan ihan vaan normaalit rintsikat ja pikkarit (jotka tosin hänellä ovat kaikki varsin nättejä ja naisellisia, ei mitään mummokalsareita) käy, ja minulla jo alkaa väräjämään. Siihen jos laittaa vielä stayupit ja/tai korkokengät, niin on kyllä tappava yhdistelmä...
Eli vastauksena kysymykseesi, seksikkäät asusteet + ihan normaali käytös = aina toimii! ;)
Ihanaa!kannattaa siis kokeilla tälläisen ujonkin
Ap
Piti vielä sanomani (no.1) että 'ujous' on itsessään jo melkoinen turn-on, joten sitä ei tarvitse mitenkään peitellä tai teeskennellä olevansa muuta.
Nainen joka ihan omasta halustaan pukeutuu seksihepeneisiin ilman että sitä pitää joka kerta mankua on astronominen turn-on.
M
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ihan omasta halustaan pukeutuu seksihepeneisiin ilman että sitä pitää joka kerta mankua on astronominen turn-on.
M
Mutta älä sitten miehen kuullen puhu seksihepenistä, sana seksihepene on pikkuisen turn-off ;)
Kiitos miehet!ihanaa miten asiallisia vastauksia
Ap
Hanki mielummin laadukkaita alusvaatteita joita voit käyttää päivisinkin. Oikeankokoiset rintaliivit ja samaa sarjaa olevat pikkarit, sukkanauhaliivi ja laadukkaat sukat. Sovita ja äläkä tyydy kompromisseihin. Suosittelen sukkatuotteisiin nettikauppoja, eivät ole niin kranttuja kokojen suhteen ja valikoima on jotain muuta kuin sokkarilla tai lindexissä.