Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exien määrä

Vierailija
31.01.2019 |

Millainen määrä entisiä petikumppaneita olisi sinulle ok noin 30-vuotiaalla? Itse olen pian 30 ja minulla on ollut 4 entistä. 2 pitkää parisuhdetta ja kaksi pitempää fwb suhdetta. Sinkkuna en ole ollut pian 11 vuoteen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän alkanut mietityttää että pitäisikö nyt vielä nuorena rellestää kun tähän asti ollut ns kiltti ja vain muutama mies ollut, joista kaikki paitsi yksi kesti vähintään 6kk ja pisin pian 8 vuotta ja olen siis reilusti alle 30-vuotias. Ja olen siis edelleen tässä 8v parisuhteessa, mietin kyllä tulenko vanhana katumaan jos mies vaihtaa nuorempaan ja minä jo rupsahtaneena en saa ketään.

Ap

Nyt kun alat "rellestämään", niin vanhempana sua ei huoli yksikään mies. Valinnoilla on seurauksensa.

Vierailija
22/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotka olette olleet juuri esim 1-3 seksiä sisältäneessä suhteessa, kaduttaako tai tuntuuko että jotain on jäänyt puuttumaan?

Itsekin siis harrastanut vain suhteissa enkä harrastanut irtosuhteita. Joskus katsoin dokumentin jossa n 80-vuotiaan naisen mies oli kuollut aikaa sitten. Nainen sanoi suoraan että "kunpa silloin nuorena ja kauniina olisi oikein huo rannut ja levittänyt itseään kaikille haluaville kun nyt on kokemusta vain yhdestä munasta eikä tämän ikäinen enää ikinä löydä kokemuksia". Oli siis oikeasti surullinen kun oli ollut kunnollinen ja liian vanha kokemaan enää.

Joskus itseä pelottaa että sitten kiikkustuolissa kaduttaa.

8 vastaa, ei pelota että kaduttaa. Parisuhteissa on tullut kokeiltua kaikenlaista ja kun tuntee kumppanin niin molemmat tietää mikä toimii ja mistä toinen tykkää. Välillä tajunnan räjäyttävää, joskus miedompaa mutta aina hyvää. En usko että olen menettänyt mitään vaikka en ole hyppinyt kukasta kukkaan. Eri asia ehkä jos seksi ei olisi ollut hyvää ja toimivaa, mutta näin ei minun kohdalla ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu yli 50 kanssa. Luku on ehkä 50-100 välillä, on sula mahdottomuus muistaa kaikkia. Olen säilynyt terveenä, ehkä turvaseksin vankkumattomasta kannattamisesta on ollut hyötyä.

Kysyttäessä kerron olleeni muutaman kanssa.

-m35

Vierailija
24/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kunnon suhdetta. Toinen avioliitto lasten isään.

Yksi pitkä on- off joka ei ollut suhde

Yksi rakkaus

Sängyssä kuitenkin noin 40-60 kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän