Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on karu ja Masentava maa.

Vierailija
31.01.2019 |

Suomessa on talvisin liian kylmää ja talvet pimeitä. Kun Suomessa ei ole mitään isoja tai kauniita kaupunkeja. Tuntuu että ei olisi elämää. Ei myöskään vuoria tai kaunista maaseutua kun vaan metsää ja järviä.

Suomi on täynnä juoppoja, jonneja ja alkoholisteja. Suomalaiset Kiusaavat ihmisiä jotka on erilaisia kuin muut. Työttömyys on korkea ja Suomessa on vaikeaa löytää komeaa tai ystävällistä miestä.

Suomalaisissa kouluissa on paljon väkivaltasta käytöstä. Varsinkin helsingin kouluissa. Lapsemme eivät tykkää väkivalta leikeistä.

Suomessa on harvoin aurinkoista ja yleensä pimeää ja pilvistä.

Voiko joku suositella uutta asuinmaata?
Itse Olen miettinyt Itävaltaan muuttoa. Kokemuksia Itävallasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta on hyvä.

Vierailija
2/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut kertaakaan kylmä tänä talvena. Osaan pukeutua. Oon ostanut semmoiset kamppeet, joissa tarkenen ulkona pitkäänkin. Mun mielestä on ollut myös tosi aurinkoinen talvi. Se, joka sanoo, että Suomessa ei ole kaunista, on vain tylsää maaseutua, ei ole matkustellut Suomessa. Mä olen. Hommasin moottoripyörän vuonna 2008, ja sen jälkeen on tullut reissailtua. Lasten myötä vähemmän, mutta muutaman pikkureissun teen ajokauden aikana. Käyn naapuripaikkakunnalla tallilla useamman kerran viikossa, ja pääsen ratsastaessani todella upeiden maisemien ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa Muuttaa mahdollisimman kauvas. Mitä kauvvemmaksi muuttaa, sitä vähemmän on juoppoja ja Kylmyyttä.

Vierailija
4/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sovi, että maata vaihdetaan parempien olojen perässä. Työkykyisenä velvollisuutesi on jäädä rakentamaan tästä maasta parempaa.

Vierailija
5/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta on hieno paikka. Vaikenemisen sekä insestin luvattu maa.

Vierailija
6/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi onn hyvä maa niin kauan kun jaksetaaan keskustella ja ajatellla. Monessa muissa maiissa siellä on esin oressoja jotka ei milläään tavalla luotettavia muttta viihdyttäviä.

Vierailija
7/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakso on hyvä paikka asua.

Vierailija
8/8 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kaunis maa vuodenajasta riippumatta, ainoa syy miksi täällä on kurjaa johtuu ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi