Miksi naiset ovat niin ilkeitä antaessaan pakkeja?
Eikö liikene mitään empatiaa sitä onnetonta ihailijaa kohtaan?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Beaty and the Beast kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyrkytät itseäsi jännänaisille? Tee tuttavuutta kilttinaisten kanssa, niin sinulle ollaan ystävällisempiä.
Mistä tunnistaa kiltti naisen? Millaiset vaatteet tai tyyli saattaa olla? Tuletko myöhään illalla lähikauppaan ruokaostoksille? Ujo katse? Enkeli kasvoinen?
Kiltin näköinen nainen. Ei huomiota herättävä. Käyttäytyy hyvin.
Pahat ihmiset haukkuvat seinäruusuksi.No just tuollasista naisista tykkään.
Iske hänet!
No auttaisi aika paljon jos uskaltaisi katsoa silmiini ja hymyillä hieman..
Hän voi vilkaista ujosti silmiin. Hän ei yleensä hymyile. Hän on liian ujo.
Eli tuollaista kilttinaista voi lähestyä vaikka hän ei hymyile ja ehkä hieman pelokkaan näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyrkytät itseäsi jännänaisille? Tee tuttavuutta kilttinaisten kanssa, niin sinulle ollaan ystävällisempiä.
Kieltämättä hän taitaa olla tietyllä tavalla ns. jännänainen, sillä hän on kyllä kova flirttailemaan. Siihen se sitten jääkin. Prkl.
Älä jaksa, Terapeuttihullu. Ammatti-ihminen ei todellakaan flirttaa potilaansa kanssa. Se flirttailu on sun omassa päässäsi.
Sitä en viitsi edes miettiä, mitä sen terapeuttiraukan päässä liikkuu, kun sä astut vastaanottohuoneen ovesta sisään. Ihmettelen, ettet ole saanut banneja koko paikkaan.
Pöh. Ei pidä paikkaansa.
Jaahas. Idealisointi/demonisointi-sykli on taas demonisointivaiheessa. T. Eri
Aivan. Uutta näyttää olevan se, että nyt tämä hullaannuttava demoni flirttaa jo siellä sun täällä ja kerää oikein ihailijalaumoja...
Se "mun" jånnänaiseni on ainakin kaikkien unelma suunnilleen, enkä ole ainoa ihastunut. Hän vain on nyt saanut kivempia uusia ihailijoita, niin saattoi heivata minut lopullisesti pois. Hän ei vain sitå tiedä, että ne muut eivät välttämättä olekaan aivan niin rakastuneita kuin mä oon. Niille hän on vain yksi monista; mulle hän on koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin, jos ei usko hyvällä. Ja pitää moneen kertaan toistaa että valitettavasti en ole kiinnostunut.
Sellainen, joka uskoo jo vihjeestä tai nätisti sanottaessa, saa hyvää kohtelua.
Jos jää ruinaamaan ja vonkaamaan tai käy ahdistelemaan tai tulee iholle, niin en näe mitään syytä olla enää ystävällinen.Mulle arvokkain tieto olisi se, mistä se asia kiikasti, ts. mikä mussa on vikana. Epäilen olevani ruma ja tylsä, mutta haluaisin tarkennusta.
Ihanko todella tilanteessa, jossa saat kiinnostavalta naiselta pakit, haluaisit vielä kuulla naisen sanovan että sori, mutta olet ruma ja tylsä?? Kerrassaan masokistista, jos oikeasti haluat, että lyötyä vielä lyödään. Ja jos nainen sanoisi rehellisesti sinun olevan ruma, niin miten tämä tieto sinua auttaisi? Tuskin mitenkään. Paha mieli ja siinä kaikki. Okei, tylsyydelle saattaisi olla jotain tehtävissä, mutta tuo ensinmainittu on vaikeampi rasti.
Todella koomista, että tämä ketju on vielä otsikoitu "miksi naiset ovat niin ilkeitä antaessaan pakkeja". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hän taitaa olla tietyllä tavalla ns. jännänainen, sillä hän on kyllä kova flirttailemaan. Siihen se sitten jääkin. Prkl.
Älä jaksa, Terapeuttihullu. Ammatti-ihminen ei todellakaan flirttaa potilaansa kanssa. Se flirttailu on sun omassa päässäsi.
Sitä en viitsi edes miettiä, mitä sen terapeuttiraukan päässä liikkuu, kun sä astut vastaanottohuoneen ovesta sisään. Ihmettelen, ettet ole saanut banneja koko paikkaan.
Pöh. Ei pidä paikkaansa.
Jaahas. Idealisointi/demonisointi-sykli on taas demonisointivaiheessa. T. Eri
Aivan. Uutta näyttää olevan se, että nyt tämä hullaannuttava demoni flirttaa jo siellä sun täällä ja kerää oikein ihailijalaumoja...
Se "mun" jånnänaiseni on ainakin kaikkien unelma suunnilleen, enkä ole ainoa ihastunut. Hän vain on nyt saanut kivempia uusia ihailijoita, niin saattoi heivata minut lopullisesti pois. Hän ei vain sitå tiedä, että ne muut eivät välttämättä olekaan aivan niin rakastuneita kuin mä oon. Niille hän on vain yksi monista; mulle hän on koko elämäni.
Koko elämä? Ja ihmettelet vielä, että sait pakit?
kuvittele itse että joudut antamaan pakkeja useita kertoja päivässä, vähempäänkin turtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin, jos ei usko hyvällä. Ja pitää moneen kertaan toistaa että valitettavasti en ole kiinnostunut.
Jos jää ruinaamaan ja vonkaamaan tai käy ahdistelemaan tai tulee iholle, niin en näe mitään syytä olla enää ystävällinen.Mulle arvokkain tieto olisi se, mistä se asia kiikasti, ts. mikä mussa on vikana. Epäilen olevani ruma ja tylsä, mutta haluaisin tarkennusta.
Ihanko todella tilanteessa, jossa saat kiinnostavalta naiselta pakit, haluaisit vielä kuulla naisen sanovan että sori, mutta olet ruma ja tylsä?? Kerrassaan masokistista, jos oikeasti haluat, että lyötyä vielä lyödään. Ja jos nainen sanoisi rehellisesti sinun olevan ruma, niin miten tämä tieto sinua auttaisi? Tuskin mitenkään. Paha mieli ja siinä kaikki. Okei, tylsyydelle saattaisi olla jotain tehtävissä, mutta tuo ensinmainittu on vaikeampi rasti.
Todella koomista, että tämä ketju on vielä otsikoitu "miksi naiset ovat niin ilkeitä antaessaan pakkeja". :D
En pysty muuttumaan, ellei kukaan sano rehellisesti, mikä mussa on vikana. En nimittäin itse tiedä sitä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas että jäät siis vielä jankkaamaan ja tivaamaan syitä. Ei sen toisen tarvitse antaa sinulle mitään syytä miksi ei kiinnostu sinusta. Ei mikään ihme jos tulee töykeää takaisin tuossa vaiheessa.
Siksi koska suomalaiset naiset eivät ole kilttejä (vaikka varmaan luulevat olevansa) vaan suuri on osa oikeasti ylimielisiä k***päitä joilta puuttuu käytöstavat. Luulevat että on ok kohdella miehiä miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Varmaan jokaisella torjujalla on oma syynsä, miksi et kiinnostanut. Naiset on erilaisia daiju. Yksilöitä, joilla on oma makunsa.
Kävin treffeillä. Luulin, että miehelle selkis, etten ole kiinnostunut. Ei ollut mitään läheisyyttä, tuskin katsekontaktia, kosketusta, ei naurua, ei rentoa yhdessä oloa, toisen seurasta nauttimista. Jälkeen päin mies kysyi, mikä meni pieleen.
Miten sanotaan kiltisti, että et kiinnosta minua? Jahkailin ympäripyöreitä, että on nyt muita kiireitä niin ei kerkeä satsaamaan suhteeseen.
En usko, että kukaan antaa pakkeja ilkeästi, mikäli lähestyminen on ollut asiallinen ja kunnioittava. Paitsi ehkä jossain baarissa, missä olet todennäköisesti sadas viereen hivuttautuja, jonka taka-ajatukset tiedetään kyllä.
Ei kiitos, muutenkaan kirjoitti:
Kävin treffeillä. Luulin, että miehelle selkis, etten ole kiinnostunut. Ei ollut mitään läheisyyttä, tuskin katsekontaktia, kosketusta, ei naurua, ei rentoa yhdessä oloa, toisen seurasta nauttimista. Jälkeen päin mies kysyi, mikä meni pieleen.
Miten sanotaan kiltisti, että et kiinnosta minua? Jahkailin ympäripyöreitä, että on nyt muita kiireitä niin ei kerkeä satsaamaan suhteeseen.
Minusta voi ihan rehellisesti sanoa, että en ole kiinnostunut. Ei siinä ole mitään loukkaavaa tai ilkeää eikä sitä ole tarpeen erityisesti spesifioida. Jos ei nappaa, niin ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty muuttumaan, ellei kukaan sano rehellisesti, mikä mussa on vikana. En nimittäin itse tiedä sitä oikeasti.
Jos olet terapeuttihullu niin sinussa on vikana tunne-elämältään epävakaa persoonallisuushäiriö, ja siihen liittyvä hillitön hylkäämisen pelko ja identiteettiongelmat (minun pitäisi muuttua toiseksi ihmiseksi että minua voitaisiin rakasta) ja idealisoinnin ja demonisoinnin välillä seilaaminen. Käytöksesi on tosi, tosi, TOSI epänormaalia ja kaikki sinut tietävät on samaa mieltä. Tarvitset apua.
Terapeuttihullun ketjuhan tämä on.
Hän on älykäs, koulutettu nainen, joka tietää hyvin, mistä on kysymys. Ilmeisesti hän kuitenkin saa jonkinlaista nautintoa tästä jankuttamisestaan.
Eli mistä on kysymys?
Kulttuurissamme naisille sallitaan niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissamme naisille sallitaan niin paljon.
No siitä vaan sitten kulttuureihin joissa naisille ei sallita mitään. Ai niin kun niissä ei suostuta elättämään aikuista toimetonta miestä.
En kyllä ole olut ilkeä. Ellei sitä lasketa että olin kaksi vuotta vastaamatta erään miehen tekstareihin? Sitä ennen kieltäydyin kohteliaasti, mutta se ei riittänyt.
Ja toinen laittoi sähköpostia vielä neljän vuoden jälkeen.
Olen joskus saattanut pyytää jättämään rauhaan.
Siksi koska naiset ovat turtuneita loppumattomaan miesytäväkandidaattien virtaan. Lisäksi vähemmästäkin alkaa ärsyttämään kun koittaa massasta seuloa sitä >190cm jääkiekkomiljonääriä mutta joutuu käymään läpi jopa tuhansia keskituloisia ja keskipituisia urpoja. Siinä meressä yksilö ikään kuin häviää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naiset ovat turtuneita loppumattomaan miesytäväkandidaattien virtaan. Lisäksi vähemmästäkin alkaa ärsyttämään kun koittaa massasta seuloa sitä >190cm jääkiekkomiljonääriä mutta joutuu käymään läpi jopa tuhansia keskituloisia ja keskipituisia urpoja. Siinä meressä yksilö ikään kuin häviää.
Ja taas nähdään että nainen = kaunotar jolla on mahdollisuus 190 cm jääkiekkomiljonääriin. Kumpa te miehet huomaisitte tavalliset naiset niin saattaisitte jopa pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Varmaan jokaisella torjujalla on oma syynsä, miksi et kiinnostanut. Naiset on erilaisia daiju. Yksilöitä, joilla on oma makunsa.
Ööh, mutta en ehkä halua enää elellä kovin kauan pakkien jälkeen, daiju. Ei mua kiinnosta muiden mielipiteet eikä muut naiset, vaan vain se yksi, joka on mua kohtaan täysi k*sipää.
Hah, eihän sitä tarvitse ees sanoa. Kyllä ne ymmärtää ilmankin.. kerrankin kun en sekunnissa vastannut mitään niin mies tokaisi heti ”ei kiinnosta”.