Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat niin ilkeitä antaessaan pakkeja?

Vierailija
31.01.2019 |

Eikö liikene mitään empatiaa sitä onnetonta ihailijaa kohtaan?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku konkreettinen esimerkki miten olet saanut pakit?

Vierailija
2/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ikuinen riesa, jos "lempeästi" antaa pakit. Mies luulee, että "aika vain oli väärä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ahdistellaan jatkuvasti. Ehkä siinä on syy?

On ihanaa olla keski-ikäinen, kun saa olla rauhassa bussipysäkeillä, kukaan ei änkeä viereen eikä puhu törkeitä.

Vierailija
4/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, jos ei usko hyvällä. Ja pitää moneen kertaan toistaa että valitettavasti en ole kiinnostunut.

Sellainen, joka uskoo jo vihjeestä tai nätisti sanottaessa, saa hyvää kohtelua.

Jos jää ruinaamaan ja vonkaamaan tai käy ahdistelemaan tai tulee iholle, niin en näe mitään syytä olla enää ystävällinen.

Vierailija
5/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain silloin, jos ei usko hyvällä. Ja pitää moneen kertaan toistaa että valitettavasti en ole kiinnostunut.

Jos jää ruinaamaan ja vonkaamaan tai käy ahdistelemaan tai tulee iholle, niin en näe mitään syytä olla enää ystävällinen.

Mulle arvokkain tieto olisi se, mistä se asia kiikasti, ts. mikä mussa on vikana. Epäilen olevani ruma ja tylsä, mutta haluaisin tarkennusta.

Vierailija
6/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että elämä opettaa.

Jos ei näille "ihailijoille" vastaa tarpeeksi napakasti, ne jatkavat kuin iilimadot.

Vinkiksi, että kannattaa jatkossa seurata naisen elekieltä. Se kyllä kertoo, kannattaako ruveta ehdottelemaan lähempää tuttavuutta vai ei. Jokainen nainen toivottaa mielellään tervetulleeksi sen oikean.

Vierailija
7/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ei ymmärrä jos sanoo nätisti.

Vierailija
8/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle arvokkain tieto olisi se, mistä se asia kiikasti, ts. mikä mussa on vikana. Epäilen olevani ruma ja tylsä, mutta haluaisin tarkennusta.

Ei. Luultavasti itse loukkasit jotenkin. Fiksuja ihmisiä naiset eivät loukkaa.

Vierailija
9/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyrkytät itseäsi jännänaisille? Tee tuttavuutta kilttinaisten kanssa, niin sinulle ollaan ystävällisempiä.

Vierailija
10/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sussa ole mitään vikaa.

Hukut vain massaan. 

Jos olet nuori ja kaunis nainen, miehiä tulee ovista ja ikkunoista, ajattele itse, jos joku keskeyttäisi koko ajan sulta normaalin elämän.

Itsekin olen ollut kiinnostunut vain miehistä, jotka tunnen muutenkin, kaikille muille pakit on automaattiset. 

Vierailija
11/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinussa välttämättä ole yhtään mitään vikaa, mutta et ole kyseisen naisen haluama mies.

JOS sinussa olisi joku vika, niin haluaisitko oikeasti, että nainen toteaisi sinun olevan ruma, tyhmä, rosoihoinen, kehnosti pukeutunut, huonohampainen ja pottunokkainen? Miksi ihmeessä?

Toivon, että löydät itsellesi puolison, joka pitää sinusta juuri sellaisena, kuin olet. 

Vierailija
12/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ei usko ystävällisiä pakkeja. 

Vierailija
13/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä kun jotkut miehet eivät koskaan saa ilkeitä pakkeja, ja toiset saavat aina. Varmaan liian kilttejä miehiä kun naiset uskaltavat olla ilkeitä.

Vierailija
14/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Luultavasti itse loukkasit jotenkin. Fiksuja ihmisiä naiset eivät loukkaa.

Juurikin näin!

Vierailija
15/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sussa ole mitään vikaa.

Hukut vain massaan. 

Jos olet nuori ja kaunis nainen, miehiä tulee ovista ja ikkunoista, ajattele itse, jos joku keskeyttäisi koko ajan sulta normaalin elämän.

Itsekin olen ollut kiinnostunut vain miehistä, jotka tunnen muutenkin, kaikille muille pakit on automaattiset. 

Niitä on loppuviimein aika pieni prosentti naisista, suurin osa on massaan hukkuvan tavallisia. Missä palstan naisia koko ajan lähestytään? Itse saan taviksena olla ihan rauhassa, koskaan ei kukaan ahdistele millään tavalla, ei edes ulkomaalaiset miehet.

Vierailija
16/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyrkytät itseäsi jännänaisille? Tee tuttavuutta kilttinaisten kanssa, niin sinulle ollaan ystävällisempiä.

Me kiltit oltaisiin haluttu kunnollinen mies.

J ä n n ämiehet iskee seinäruusuja ja kilttinaisia.

Valitettavasti.

Vierailija
17/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen lempeä se sun terapeuttisi on tähän asti ollutkin. Aika monta kertaa antanut pakit ihan ystävällisesti.

Olisi saanut ryhtyä ilkeäksi jo ajat sitten. Olet varmasti aivan sietämätön potilas.

Vierailija
18/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet luultavasti sen naisen elämässä 456 ihailija, et mikään ainutlaatuinen otus.

Ja haluat sitä naista vaan pimpin takia, eli siinäkin mielessä ihan yhdentekevä.

Miten itse suhtaudut noin miljoonaan ihailijaan, joista jokainen on omasta mielestään tosi ainutlaatuinen tapaus, ja kaikki haluaa vaan sun (perä)reikää, ei sua.

Noniin, eli nyt kaikki miehet, älkää yrittäkö iskeä niitä naisia, niillä on jo 500 ihailijaa, ei ne tarvii sua mihinkään.

Vierailija
19/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liian iso osa miehistä ei usko niitä ystävällisiä pakkeja. Jossain vaiheessa ei vaan jaksa enää. En minä ole pyytänyt sitä illan viidettätoista yrittäjää siihen sönköttämään, päinvastoin olen elekielellä kaikin tavoin vihjannut ettei kiinnosta enkä ole etsimässä. Nimettömässäkin killuu kaksi sormusta. Ihan totta, jättäisitte vaan rauhaan, en minä ole teille mitään velkaa.

Vierailija
20/62 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkän ei ole velvollisuutta selittää miksi ei kiinnosta.

Btw törkein torjunta on tullut mieheltä. Ette edes uskoisi jos kertoisin.