Naisille kysely: minkälainen kulli on paras?
Niin siis tietenkin pitäisi olla pitkä ja paksu ja kova ja hyvän muotoinen ja herkullinen jne... mutta jos ihan kaikkea ei saa mitä haluaa, niin mistä tinkisit? Eli jos saisit vapaasti valita, niin millaisen kullin haluaisit miehelläsi olevan (eikä sitten mitään 'minun miehelläni on paras, en haluaisi mitään muuta' lässynlässyjä, vaan ihan oikeasti!)? Ja kommentteja saa lisätä, esim. 'pitkä on paras, kun se ylettyy pohjaan' tai 'kaareva on paras, kun osuu parhaiten G-pisteeseen', tai mitä nyt kukakin haluaa sanoa.
........
A. Pitkä (25 cm tai yli) on paras, vaikkei olisikaan kovin paksu ja/tai kova
B. Paksu on paras, vaikka olisi hieman lyhyempikin (15 cm tai alle)
C. Tärkeintä on että seisoo kivikovana ja yläviistoon, koolla ei niin väliä
D. Tärkeintä on muoto (esim. ylöspäin kaartuva), koolla ei niin väliä
E. Tärkeintä on että omistaja osaa käyttää sitä oikein, koolla jne. ei niin paljon väliä
Kommentit (109)
Kyllähän se aina harmittaa, kun muuten mukavan miehen housuista paljastuu karvainen minimuna, yöks
Sellainen, jossa on kestokykyä. En mielellään halua mitään parin työnnön kullia. Sellainen, joka tuntuu sisällä hyvältä. En osaa sanoa pitääkö siihen olla pitkä ja sopivan muhkea vai riittaisikö lyhyempi ja samalla tavalla muhkea. En osaa antaa mittoja tai kuvailuja, että millainen on muhkea. Se voi olla keskimääräisen paksuinen, mutta se voi ehkä olla myös hiukan ohuempi, jos terska on sitten vähän keskimääräistä muhkeampi. En usko, että kaarevuudella on mitään väliä, koska tutkimusten mukaan penis joka tapauksessa kaareutuu naisen sisällä anatomisista sekoista johtuen. Mieluummin erektiossa kova kuin pehmeämpi. keskimääristä pidempi on ehkä sikäli kivempi, kun sillä voi tehdä pitkiä työntöjä ja näin yksi työntö ikäänkuin tuntuu kestävän pidempään.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin minulle suurin tekijä on se, että mieheen on luotavissa hyvä tunneyhteys ja saan olla sängyssä naisen roolissa.
Puolet kurkusta on hyvä pituus, koko ja ympärys. ;P
M40
Vierailija kirjoitti:
Puolet kurkusta on hyvä pituus, koko ja ympärys. ;P
M40
Kuulostaa isomman puoleiselta tuollainen. Siinä pitää jo olla varovainen. Itse joskus katselin keskikoisia banaaneja, että niissä on aika hyvä paksuus. Ne taitavat olla aika lailla keskimääräisen peniksen kokoisia. En ole koskaan kokeillut kyllä banaanilla, enkä aio riskeeratakaan. SIihen pitäisi laittaa kumi päälle ja banaanin särmät voisi kyllä rikkoa kumin ja sitä kautta voisi sisälleen saada ties mitä myrkkyjä
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jossa on kestokykyä. En mielellään halua mitään parin työnnön kullia. Sellainen, joka tuntuu sisällä hyvältä. En osaa sanoa pitääkö siihen olla pitkä ja sopivan muhkea vai riittaisikö lyhyempi ja samalla tavalla muhkea. En osaa antaa mittoja tai kuvailuja, että millainen on muhkea. Se voi olla keskimääräisen paksuinen, mutta se voi ehkä olla myös hiukan ohuempi, jos terska on sitten vähän keskimääräistä muhkeampi. En usko, että kaarevuudella on mitään väliä, koska tutkimusten mukaan penis joka tapauksessa kaareutuu naisen sisällä anatomisista sekoista johtuen. Mieluummin erektiossa kova kuin pehmeämpi. keskimääristä pidempi on ehkä sikäli kivempi, kun sillä voi tehdä pitkiä työntöjä ja näin yksi työntö ikäänkuin tuntuu kestävän pidempään.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin minulle suurin tekijä on se, että mieheen on luotavissa hyvä tunneyhteys ja saan olla sängyssä naisen roolissa.
Mä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Onko sillä koolla silloin mitään väliä? Vaan sillä ihmisellä, johon se on kiinnittynyt. No kunhan seisoisi kunnolla, ei siitä koko hommasta muuten mitään tule.
Paksu, kunhan ei kovin lyhyt. Pitkästä ja ohuesta ei juuri ole iloa, eikä huonosti seisovastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenkaikkiaan kuitenkin minulle suurin tekijä on se, että mieheen on luotavissa hyvä tunneyhteys
"Mä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Onko sillä koolla silloin mitään väliä?" En tiedä. Mä olen saanut aina orgasmin yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, miehet uskokaa jo ettei joku kokoon tai muotoon liittyvä yksityiskohta merkkaa mitään! Tärkeintä on kalun kantaja ja kemia osapuolten välillä. Tärkeimpiä seksitaitoja ovat sosiaalinen pelisilmä ja uskallus heittäytyä.
Nainen
Tarkoitatko uskallusta heittäytyä väkivaltaiseksi, vsi kenties jotain muuta?
Tästä puuttuu täydellinen kulli: kova, paksu ja pitkä ja että sitä osaa käyttää