Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysely: minkälainen kulli on paras?

Vierailija
31.01.2019 |

Niin siis tietenkin pitäisi olla pitkä ja paksu ja kova ja hyvän muotoinen ja herkullinen jne... mutta jos ihan kaikkea ei saa mitä haluaa, niin mistä tinkisit? Eli jos saisit vapaasti valita, niin millaisen kullin haluaisit miehelläsi olevan (eikä sitten mitään 'minun miehelläni on paras, en haluaisi mitään muuta' lässynlässyjä, vaan ihan oikeasti!)? Ja kommentteja saa lisätä, esim. 'pitkä on paras, kun se ylettyy pohjaan' tai 'kaareva on paras, kun osuu parhaiten G-pisteeseen', tai mitä nyt kukakin haluaa sanoa.

........

A. Pitkä (25 cm tai yli) on paras, vaikkei olisikaan kovin paksu ja/tai kova

B. Paksu on paras, vaikka olisi hieman lyhyempikin (15 cm tai alle)

C. Tärkeintä on että seisoo kivikovana ja yläviistoon, koolla ei niin väliä

D. Tärkeintä on muoto (esim. ylöspäin kaartuva), koolla ei niin väliä

E. Tärkeintä on että omistaja osaa käyttää sitä oikein, koolla jne. ei niin paljon väliä

Naisille kysely: minkälainen kulli on paras?

Vaihtoehdot

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, miehet uskokaa jo ettei joku kokoon tai muotoon liittyvä yksityiskohta merkkaa mitään! Tärkeintä on kalun kantaja ja kemia osapuolten välillä. Tärkeimpiä seksitaitoja ovat sosiaalinen pelisilmä ja uskallus heittäytyä.

Nainen

Vierailija
2/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, miehet uskokaa jo ettei joku kokoon tai muotoon liittyvä yksityiskohta merkkaa mitään! Tärkeintä on kalun kantaja ja kemia osapuolten välillä. Tärkeimpiä seksitaitoja ovat sosiaalinen pelisilmä ja uskallus heittäytyä.

Nainen

Se on kiva tietää. Kuitenkin täälläkin on aika paljon kommentteja koosta, ja monista kyllä käy selkeästi ilmi että ainakin jotain merkitystä on myös koolla. Vai meinaatko, että ovat kaikki isomunaisten miesten kirjoittamia?

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Se on kiva tietää. Kuitenkin täälläkin on aika paljon kommentteja koosta, ja monista kyllä käy selkeästi ilmi että ainakin jotain merkitystä on myös koolla. Vai meinaatko, että ovat kaikki isomunaisten miesten kirjoittamia?

Mies

En tiedä kuka niitä kirjoittelee. Itselläni miehen kullin koko ei ole koskaan korreloinut seksin laadun tai nautinnon kanssa. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja avoin nainen.

T. Se aiempi kommentoija

Vierailija
4/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Mies

Minulle koolla on sen verran merkitystä, että liian suuren kanssa en uskalla rentoutua. Pelkään milloin sattuu. En osaa yhtään sanoa mittoja, koska seisovan kalun nähdessäni mulla on mielessäni ihan muut asiat kuin mittanauha. Ja anteeksi miehet, kaikella rakkaudella, mutta minua meinaa naurattaa nämä omien mittojensa huutelijat. (Eräs mies minua juuri valisti, että mittaustapoja on sitäpaitsi monenlaisia.) Minulle on hyvä, jos kalun voi työntää kokonaan sisälleni. Aivot, silmät, sormet ja suu ovat ihan yhtä tärkeitä. Välillä jopa tärkempiä.

N

Vierailija
5/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole valmis tinkimään. Ja sori vaan, rakastajallani on huippuhyvä, lässynlää, en vaihtaisi. En todellakaan.

JOS olisi aivan pakko vaihtaa (toivottavasti ei koskaan ole!) niin katsoisin miestä JA kullia: onko meillä kemiaa, kiihkoa, rakkautta, haluaako hän tuottaa minulle nautintoa yhtä paljon kuin minä hänelle. Sitten myös tietyt kullin pituus- paksuus- ja esteettisyysvaatimukset. En nyt viitsi kertoa, kun se herättää aina niin ankaraa katkeruutta ja jopa vihaa kun kerron, millaista saan.

Ei ole tosiaan tähän asti tarvinut tinkiä, miksi aloittaisin nyt?

"Sosiaalinen pelisilmä", voi huokaus.

Vierailija
6/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista vaihtoehdoista. Paras on paksu 15-20cm kulli. :P

Vierailija
7/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yli 16 cm pitkä ja 5-5,5 cm paksu. Kova, suonikas ja kestävä. Ja tietty muutenkin hyvä sängys.

Vierailija
8/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniä annettu 15, eikä yhtään ole vielä mennyt pitkän piikkiin. Mielenkiintoista, ottaen huomioon että se on varmaan se piirre mitä miehet itse ehkä eniten miettii.

AP

Vierailija
9/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pituus näkyy ja auttaa joissakin asennoissa, mut paksuus tuntuu. Sen sanoo järkikin.

Vierailija
10/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pituus auttaa joissakin asennoissa

Hyvä pointti, riippuu (mm.) asennosta. Itselläni melko keskivertomittainen, ja joissain asennoissa melkein liian pitkä, joissain taas nippinappi riittää.

Eräs vanha kaverini sanoi leikillään että hänen suosikkiasentonsa on takaapäin rintojen välistä suihin, siinä esimerkiksi jo vaaditaan jonkun verran mittaa. :)

AP

Vierailija
11/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

En kyllä ole valmis tinkimään. Ja sori vaan, rakastajallani on huippuhyvä, lässynlää, en vaihtaisi. En todellakaan.

JOS olisi aivan pakko vaihtaa (toivottavasti ei koskaan ole!) niin katsoisin miestä JA kullia: onko meillä kemiaa, kiihkoa, rakkautta, haluaako hän tuottaa minulle nautintoa yhtä paljon kuin minä hänelle. Sitten myös tietyt kullin pituus- paksuus- ja esteettisyysvaatimukset. En nyt viitsi kertoa, kun se herättää aina niin ankaraa katkeruutta ja jopa vihaa kun kerron, millaista saan.

Ei ole tosiaan tähän asti tarvinut tinkiä, miksi aloittaisin nyt?

"Sosiaalinen pelisilmä", voi huokaus.

Ikävää ettet ymmärrä pelisilmän päälle.

Vierailija
12/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali pituus on hyvä. Paksuus tuntuu parhaiten, eli paksu saisi olla.

Vierailija
13/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen 18/15 cm. Eli mun kokemuksien melko normaali. Ei tarvi olla mikään mahtimela. Normaalilla pärjää.

Vierailija
14/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle koolla on sen verran merkitystä, että liian suuren kanssa en uskalla rentoutua. Pelkään milloin sattuu. [...] Minulle on hyvä, jos kalun voi työntää kokonaan sisälleni.[/quote]

Vau, todella kiva kuulla ettei se suurempi olekaan aina parempi, tuntuu hyvältä tälläiselle keskivertokalun omaavalle. Kiitos.

Vierailija
15/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle koolla on sen verran merkitystä, että liian suuren kanssa en uskalla rentoutua. Pelkään milloin sattuu. [...] Minulle on hyvä, jos kalun voi työntää kokonaan sisälleni.

Vau, todella kiva kuulla ettei se suurempi olekaan aina parempi, tuntuu hyvältä tälläiselle keskivertokalun omaavalle. Kiitos.

Oleppa hyvä! 😘 P.S. Raa’asti yleistäen ne ison kalun omistajat rehentelevät mitoillaan ja luulevat pelkän koon riittävän.

Vierailija
16/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä sattuu varsinkin takaapäin naidessa. Keskiverto tai paksumpi on hyvä.

Vierailija
17/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle koolla on sen verran merkitystä, että liian suuren kanssa en uskalla rentoutua. Pelkään milloin sattuu. [...] Minulle on hyvä, jos kalun voi työntää kokonaan sisälleni.

Oleppa hyvä! 😘 P.S. Raa’asti yleistäen ne ison kalun omistajat rehentelevät mitoillaan ja luulevat pelkän koon riittävän.

Sano enemmän juttuja, jooko? Toistaiseksi kaikki kuulostaa hyvältä. :)

Vierailija
18/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen 18/15 cm. Eli mun kokemuksien melko normaali. Ei tarvi olla mikään mahtimela. Normaalilla pärjää.

Porvoosta päivää! Pari prosentilla miehistä on pidempi ja paksumpi kuin tuo :D

Vierailija
19/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimaalisin on joku 15cm pitkä ja paksuudeltaan semmonen HK blö.

Puhtaan näköinen ja sileä, tasainen iho eikä kovin suonikas, ihan valkoinen, punertava tai ruskea. Tasaisen värinen.

Pallit karvattomat ja edessäkin siistitty karva eikä hirveää risukkoa.

Seisoo suoraan tai max kaartuu vähän ylöspäin.

Tämä siis semmonen ideaalipenis, mutta käytännössä paras on aina sillä miehellä, kehen olen rakastunut.

Mutta joidenkin herkkukeppiä tekee mieli pussailla enemmän kuin toisten, ja siihen vaikuttaa juurikin tuo estetiikka.

Vierailija
20/109 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano enemmän juttuja, jooko? Toistaiseksi kaikki kuulostaa hyvältä. :)

Mitä haluat kuulla? :) Vai siirrytäänkö privapuolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi