Onko teillä monia eri ystäväporukoita? Työ, harrastus, naapurit jne
Eli itse havahduin, että melko paljon pyörin saman porukalla kanssa. Eli tyttöporukassa meitä on 8, tästä puolet kuuluu myös samaan harrastusporukkaan. Ja tästä porukasta osa on hyviä ystäviä, muut hyviä kavereita. Tyttöjen illat vietään tällä kokoonpanolla. Tyyliin aina.
Työpaikalla ei niin paljon mitään viihdeporukkaa ole, mutta yksi hyvä lounasystävä. Tämän lisäksi kaksi ystäväperhettä joiden kanssa porukalla tavataan.
Muutamat sukulaiset ja ystäväperheet on matkan päässä ja heidän kanssaa tavataan yksittäin, he eivät tunne muita tuttaviamme. Koen että tuttavapiirini on melko pieni.
Onko teillä useampi kaveriporukka vai Miltä sosiaalinen piirisi näyttää?
Kommentit (10)
Mulla ei oo eri porukoita. Ei ees yhtään ystävää.
Ala-aste, yläaste, lukio, yliopisto, entinen työ, nykyinen työ, netti, lapsen tarha, lapsen koulu, naapurit ja sukulaiset. Siinä on kaikki mun eri kaveripiirit. Tapaan kaikkia säännöllisesti ja sydänystäviä on kolme
Ei ole yhtäkään piiriä. olen saanu kuulla kuinka hieno ihminen olen, aurinkoinen, asiallinen, käyttäydyn hyvin, olen kuulemma tosi fiksu. Edelliset kaveriporukat yrittivät vain ansoja tehdä minulle ja kokoajan korostivat kuinka tyhmä ja naivi olen, mennyt kokonaan luottamus ihmisiin.
Tärkeitä ystäviä mulla on kaksi kappaletta. Heitä tapaan kerran kuukaudessa ja pidetään yhteyttä päivittäin.
Hyviä ystäviä on kaksi, tavataan muutaman kuukauden välein. Kaksi ulkomailla asuvaa ystävää, jotka molemmat on tärkeitä, mutta nähdään ehkä kerran vuodessa.
Töissä on lounasystäviä. Ei ole muita enkä kyllä yhtään kaipaakaan lisää enkä jaksaisi tavata ketään yhtään enempää.
Tottakai on. On muutama hyvä ystävä, joiden kanssa ei välimatkojen vuoksi arjessa tavata kuin kerran parissa vuodessa. Työkaverit ovat työkavereita, harrastuskaverit harrastuksissa, naapurit, lasten kavereiden vanhemmat. Kaikki ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä vain siinä tietyssä yhteydessä. Ei ole mitään kaveripiiriä, sillä viihdy lähinnä perheen ja parin sukulaisen seurassa.
Minulla ei ole lainkaan kavereita eikä ystäviä. Ei ole koskaan ollut ja olen hyväksynyt sen. Puhun mieluummin tuttavista ja tovereista, meillä ole muuta kohtaamispintaa kuin yhteinen tekeminen. Emme tapaa harrastusten ja työajan ulkopuolella, emmekä tunne toisiamme kovinkaan hyvin. Hyvä jos silloinkaan olemme tekemisissä keskenään tekemisissä kun olemme yhdess. Olen kyllä yrittänyt viihdyttää, tutustua ja pitää keskustelua yllä, mutta se tuntuu enemmän häiritsevän muita. Määrä ei kuitenkaan korvaa laatua ja kaipaan syvempia ystävyyssuhteita enkä satunnaisia ohimeneviä tuttavuuksia.
Minulla on pari ystäväporukkaa, toisia nähdään viikottain naamatusten, toiset ovat nettipelikavereita joita en kaikkia ole koskaan nähnytkään, juttu kuitenkin luistaa pelaamisen ohessa. Lisäksi on yksi lapsuuden ajan kaveri jota näen viikottain mutta hän ei halua pyöriä näissä toisissa porukoissa.
En pidä työkavereita kavereina.
Naapurit on kamuja.
Muutama. Vanhasta työporukasta meitä on 5 naista jotka pidämme yhteyttä ja tapailemme, miehen kanssa on läheisiä ystäväperheitä joita tapaamme eri kokoonpanoissa. Lisäksi on tuttavia joita olen tavannut aikuisiällä, näihin pidetään yhteyttä facella ja jonkun kanssa myös reissataan yhdessä. Lisäksi lapsuuden koulukavereita meillä on muutama joita tavataan, matkustellaan jne.
Ei