Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa. Helsinkiin sadaan alkuviikosta 35cm lunta lisää.

Vierailija
31.01.2019 |

https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki

Kerrankin ihana talvi, mutta jotkut menee siitäkin sekaisin ja revitään ihmeuutisia. Ennen talvi oli täällä myös normaali ilmiö eikä mikään ilmastonmuutos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittelen täällä juuri köyttä. En jaksa enää tätä lunta yhtään. Toivottavasti se luvattu vesisade jatkuu eikä mennäkään pakkaselle.

Vierailija
2/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sonta, joudun meneen sinne sinne alkuvko

No tuskin kunnostavat jalkakäytäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä näyttäisi satavan :(

Vierailija
4/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virittelen täällä juuri köyttä. En jaksa enää tätä lunta yhtään. Toivottavasti se luvattu vesisade jatkuu eikä mennäkään pakkaselle.

Nössykkä nassukka

Vierailija
5/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho. Kylläpä työnnättää kympillä. Aikamoinen kaaos tulee keskustaan kun autot jumii.

Vierailija
6/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä näyttäisi satavan :(

Ei tule vettä kuin parina päivänä tuossa välissä. Kunnon tykkylunta niin päästään mäkeä laskemaan ja nauttimaan wintersunista.

Vierailija
7/7 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en opi ymmärtämään kuinka joku voi haluta vielä lisää lunta hankaloittamaan elämää, eikö toi muka jo riitä? Kulkeminen on ollut ihan hemmetin vaikeeta koko talven, kun kevyen likenteen väyliä ei ole keretty aurata kunnolla.  Viime yönä heräsin kahdelta hirveään rytinään, kun katolla ollut lumi tuli alas, ja rysäytti valokatoksen mennessään. Täksi päiväksi oli sovittu lumenpoisto katolta, no, nyt piti tilata vähän isompaa apujoukkoa - ulko-ovesta ei nimittäin pääse ulos, kun katteen palaset ja toi helvetin lumi tukkii reitin. Mun piti lähteä lekuriin, mutta senkin joutui perumaan, koska apua tulee vasta iltapäivällä. Sulais jo, mutta eipä tietenkään - lisää valkoista paskaa vaan taivaalta. Ja ennen kuin joku natisee, miksen hoida lumihommia ja katteen poistoa itse: olen pyörätuolissa, joten kiipeily ja kolaus on ollut pakko ulkoistaa. Mies hoitaa yleensä, mutta on kolme kuukautta komennuksella ulkomailla. Tulispa kesä, samanlainen kun viime kesä, joka oli parasta ikinä. Kuumaa ja aurinkoista, oikein nautin kun talvihullut manaili ja kärsi - saivatpahan tuta, millaista on, kun sää käy terveyden ja hermojen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi