Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kammottava Rikospaikka-ohjelma

Vierailija
30.01.2019 |

En kovin usein rikosmässytyksiin lähde enkä vieraiden tapahtumista järkyty, mutta nyt meneillään oleva Rikospaikka tekee oksettava olon. Siinä iskä ja iskän naisystävä tmv. näyttävät ja selostavat täysin pokkana, miten Vilja-Eerikaa tukahduttivat ja pahoinpitelivät, kuin kauppareissua kuvaillen. Miten raakoja ihmiset voivat olla. Ja miten tuollaista voi näyttää telkkarista.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tapauksesta voisi tehdä elokuvan.

Vierailija
42/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Vilja Eerika joutui kokemaan kaiken tuon ja enemmän useaan otteeseen, mutta aikuiset ihmiset eivät pysty kuulemaan siitä tai katsomaan lavastusta ja paheksuvat, kun sellaista kerrotaan? Tiedän, että sadisteja on olemassa, mutta yllätyn joka kerta yksityiskohdista kuten väkivallan monimuotoisuudesta ja tekijän osoittamasta tunteettomuudesta. Itse olin jo vähän unohtanut tapauksen, Vilja Eerikan kärsimykset eivät saa unohtua tai haalistua.

Itsellä tulee mieleen lähinnä että paljonko noille hirviöille on maksettu että on saatu heidät tuohon ohjelmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Vilja Eerika joutui kokemaan kaiken tuon ja enemmän useaan otteeseen, mutta aikuiset ihmiset eivät pysty kuulemaan siitä tai katsomaan lavastusta ja paheksuvat, kun sellaista kerrotaan? Tiedän, että sadisteja on olemassa, mutta yllätyn joka kerta yksityiskohdista kuten väkivallan monimuotoisuudesta ja tekijän osoittamasta tunteettomuudesta. Itse olin jo vähän unohtanut tapauksen, Vilja Eerikan kärsimykset eivät saa unohtua tai haalistua.

Tiedän tuosta jo kaiken mahdolllisen. Mitä lisäarvoa siitä tulee että katson ohjelman, nostan katsojalukuja ja välitän dokkarin tekijälle viestin että kannattaa maksaa hirviömurhaajille kuvauspalkkioita, koska heitä ihmiset haluavat telkkarissa nähdä? Pelastaako se monta lasta?

Vierailija
44/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla muut vangit olisivat listineet tommoiset vastaavat jo ajat sitten.

Vierailija
45/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tulee mieleen lähinnä että paljonko noille hirviöille on maksettu että on saatu heidät tuohon ohjelmaan. 

Arkistomateriaalia poliisilta. Luuletko että he esiintyivät vasta varsin tuossa ohjelmassa 😂

Vierailija
46/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä videon vastustajat ovat varmaan samoja, jotka eivät usko Auerin ja Kukan tehneen mitään väärää. Ihan muuten vaan lätkäistiin melkoiset vankeusrangaistukset. Unelmahäiden huumekauppiasparin rikokset olivat oikeesti vain nuoruuden hupsuttelua, ja nyt kaikki on hyvin, kun oli niin hienot häätkin ja lapsi niin suloinen. Oulun raiskatut alaikäiset tyttölapset olivat itse syypäitä kohtaloonsa, mitäs tyrkyttivät itseään.

Näinhän monet ajattelevat pää pensaassa. On oikein hyvä, että joskus näytetään oikeesti, miten hirviöitä ihmiset voivat olla. Ihan tavalliseltakin vaikuttavat ihmiset.

Auer ja Kukka eivät oikeasti tehneet mitään väärää. Auer myös mielentilatutkimuksen mukaan psyykkisesti terve. Puoliksi algerialainen aivokirurgi sen sijaan on antisosiaalinen psykopaatti ja isänkuvatus riiippuvainen persoonallisuus epäkypsillä piirteillä. Molemmat joutais olla lopun elämäänsä linnassa.

Vierailija
47/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketju lähtee n-y-t, kaikki eiliset ketjutkin lähtivät alta aikayksikön..

Ei lähde jos mo-*de on itse tehnyt aloituksen, dissaamalla muita samanlaisia aloituksia.

Ketjut ovat lähteneet varmaan syystä, että joku kokee tarpeelliseksi vetää sen elävän lapsen mukaan näihin. Jättäkää rauhaan. Tai keskustelkaa jossain muualla kuin netissä.

Vierailija
48/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä videon vastustajat ovat varmaan samoja, jotka eivät usko Auerin ja Kukan tehneen mitään väärää. Ihan muuten vaan lätkäistiin melkoiset vankeusrangaistukset. Unelmahäiden huumekauppiasparin rikokset olivat oikeesti vain nuoruuden hupsuttelua, ja nyt kaikki on hyvin, kun oli niin hienot häätkin ja lapsi niin suloinen. Oulun raiskatut alaikäiset tyttölapset olivat itse syypäitä kohtaloonsa, mitäs tyrkyttivät itseään.

Näinhän monet ajattelevat pää pensaassa. On oikein hyvä, että joskus näytetään oikeesti, miten hirviöitä ihmiset voivat olla. Ihan tavalliseltakin vaikuttavat ihmiset.

Auer ja Kukka eivät oikeasti tehneet mitään väärää. Auer myös mielentilatutkimuksen mukaan psyykkisesti terve. Puoliksi algerialainen aivokirurgi sen sijaan on antisosiaalinen psykopaatti ja isänkuvatus riiippuvainen persoonallisuus epäkypsillä piirteillä. Molemmat joutais olla lopun elämäänsä linnassa.

Voi sinua. Sinäkö ne Auerin ja Kukan rikokset sitten teit kun tiedät. Ilmoittaudu poliisille.

Vierailija
49/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkistomateriaalia poliisilta. Luuletko että he esiintyivät vasta varsin tuossa ohjelmassa 😂

No sen kuvan tästä keskustelusta sai, ja onhan noita muitakin murhaajia haastateltu telkkariin. Hyvä jos eivät. Jätän silti väliin.

Vierailija
50/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tarkki tapetaan kiduttamalla, kuten teki tytölle.

Vierailija
51/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen käsitys oikeasta ja väärästä. Ihan jo sitä taustaa vasten, että Auer ainakin ja Kukkakin ehkä ovat itsekin myöntäneet lyöneensä lapsia ja että "normaalit" tukkapöllyt on annettu.

Varmaan suurin osa suomalaisista pitää lasten fyysistä kuritusta väärin tekemisenä.

Vierailija
52/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen kuvan tästä keskustelusta sai, ja onhan noita muitakin murhaajia haastateltu telkkariin. Hyvä jos eivät. Jätän silti väliin.

Tätä keskustelua et voinut jättää väliin vaikka olisi ollut suotavaa.

Vierailija
53/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen käsitys oikeasta ja väärästä. Ihan jo sitä taustaa vasten, että Auer ainakin ja Kukkakin ehkä ovat itsekin myöntäneet lyöneensä lapsia ja että "normaalit" tukkapöllyt on annettu.

Varmaan suurin osa suomalaisista pitää lasten fyysistä kuritusta väärin tekemisenä.

Auer löi lasta kerran. Kun lapsi rikkoi lasiruudun kielloista huolimatta ja itse luulen että laukaisi Auerissa flashbackin surmayöhön ja ikkunan rikkomiseen. Yksi lyönti ei ihmisestä prskoppaattia tee. Ja suuri määrä suomalaisia tukistaa edelleen lapsiaan. Auerin poika kertoi surman jälkeen että äiti JOSKUS tukistaa mutta että se ei haittaa koska se ei edes satu. Näillä eväillä ei vielä kukaan ole hullu psyko. Kuten mielentilatutkimuskin osoitti. Vertaa Laamasen. Jonka puuhista tehtiin 11 lastensuojeluilmoitusta.

Vierailija
54/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku pösilö, että poliisin todistevideomateriaalista se rikollinen saa jotakin korvauksia? Pitää olla aika sekaisin.

Vierailija
55/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auer löi lasta kerran. Kun lapsi rikkoi lasiruudun kielloista huolimatta ja itse luulen että laukaisi Auerissa flashbackin surmayöhön ja ikkunan rikkomiseen. Yksi lyönti ei ihmisestä prskoppaattia tee. Ja suuri määrä suomalaisia tukistaa edelleen lapsiaan. Auerin poika kertoi surman jälkeen että äiti JOSKUS tukistaa mutta että se ei haittaa koska se ei edes satu. Näillä eväillä ei vielä kukaan ole hullu psyko. Kuten mielentilatutkimuskin osoitti. Vertaa Laamasen. Jonka puuhista tehtiin 11 lastensuojeluilmoitusta.

Kato, annummma on tullut palstailemaan.

En ole Auer. Ei hän käsittääkseni tapaa lukea mitään someketjuja itsestään. Tiedän myös tapauksesta niin paljon sitä vuosia seurattuani että olisin huomannut jos hän kirjottelisi täällä.

Vierailija
56/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsomaan, mutta jätin kesken. Tuli niin paha olo. 

Vierailija
57/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kuitenkin pitää ohjelma katsoa. Jälkikäteen sitten ollaan kieltämässä toisilta sen saman katsominen. Televisiosta voi vaihtaa kanavaa, jos ei miellytä, mutta näyttää vaan kiinnostavan aihe. Mistä tämä kertoo?

Tämä jos mikä olisi pään hiekkaan hautaamista: en katso enkä kritisoi asiaa joka on selvästi arvojani vastaan.

Avainsanana on nimenomaan raakuuksilla mässäily. Kyllä, minä tiedän että on sadistisia ihmisiä jotka tekevät karmeita asioita. En opi mitään kuulemalla/lukemalla tekojen yksityiskohtia.

Ehkäpä opimme katsomaan tarkeimmin ympärillemme ja havaitsemaan ajoissa pahan teon kohteena olevan lapsen.

Raukkaista kääntää selkänsä ja mitätöidä siten toisen kärsimys, koska "en opi siitä mitään , ja "kyllä minä tiedän että tämmöistä tapahtuu" mutta en se minä ole  suinkaan jonka tulisis reagoida muutoin kuin vastenmielisyydellä ja sivuuttamalla. Kenen sitten?

Vierailija
58/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin katsomaan, mutta jätin kesken. Tuli niin paha olo. 

Tuumasikohan Vilja-Eerikan sosiaalityöntekijätkin aikoinaan noin, kun kohtasi Eerikasta tehtyjä (lukuisia) ilmoituksia.

Apuahan raasu ei saanut. Kukaan ei pitänyt hänen puoliaan. Taisi lopulta alistua vain ja olla hiljaa ja ottaa vastaan väistämättömän.

Vilja-Eerikaa ei saa koskaan unohtaa, eikä deletoida.

Vierailija
59/60 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin usein rikosmässytyksiin lähde enkä vieraiden tapahtumista järkyty, mutta nyt meneillään oleva Rikospaikka tekee oksettava olon. Siinä iskä ja iskän naisystävä tmv. näyttävät ja selostavat täysin pokkana, miten Vilja-Eerikaa tukahduttivat ja pahoinpitelivät, kuin kauppareissua kuvaillen. Miten raakoja ihmiset voivat olla. Ja miten tuollaista voi näyttää telkkarista.

Nämä kuvaamasi "rikosmässytykset" ovat kohtaloita joita oikeasti tapahtui oikeille ihmisille ja heidän läheisilleen. 

Se arvo heille edes ,voidaan antaa ettei heidän kokemaansa mitätöidä koska joillakin "tekee mässytykset pahaa"".

Minusta on hyvä, että näitä dokumentoidaan ja pidetään esillä, ehkä silloin osa osaa arvostaa omaa hyvää elämäänsä.

Arvostan todella korkealle näitä henkilöitä joilla on luonteen lujuutta (hermoja) , fiksuutta  ja rautaista ammatti-osaamista tehdä ohjelmia näin äärimmäisen vaikeista aiheista. Itsestä ei siihen olisi.

Vierailija
60/60 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohukainen ja Paksukainen TV ssä.