Paras lausahdus jostain elokuvasta.
Eli mikä lause tai sanoma jonkun hahmosta parhaimpia.
Minusta Anakinilla oli monta hyvää ja Sidiouksella.
Vaikuttavin varmaan on kun Anakin sanoi Mustafarissa ennen tappelua. tai Sidiouksen:
You fulfied you desteniny,Anakin. Became my appretentice. Learn juse darkside of the force ja myös. Once more siths rule the galaksy and we live a pease.
Jotenkin kirjoitin.
Kommentit (81)
Louise: where did you learn to shoot like that?
Thelma: in television!
"Boys have a penis and gils have a vagina". -Lastentarhan kyttä
"Nice beaver." Leslie Nielsen Mies ja alaston ase
Otetaan tuikku murheesee. Silloha se on hyvä ottaa ku on turpa valmiiks tötteröllää.
Kivenpyörittäjän kylä
Who is in my fruit cellar someone with fresh soul?
"Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö." -Honkajoki Lammion kysymykseen "Oletteko mielenvikainen?"
'Mitä sä siellä kurkit? Pysy vaan siellä taantumuksen ja tangorajan tuolla puolen!'
Kivenpyörittäjän kylä
Do you feel lucky, punk?
Dirty Harry
"Sieltä se vaan putos pimeydestä ku paska yöjunasta!" - Kari-Pekka Toivonen lapsen syntymästä Varasto-elokuvassa
"The things you own end up owning you. It's only after you lose everything that you're free to do anything."
"What a man can do, another man can do".
The Edge - Reunalla
On auttanut jaksamaan jo monesti tämä lause.
Haetaan pankista rahaa, Paanaselta väärät paperit ja lähretään Riohon!
Jussi Murikka Häjyissä tapettuaan poliisin
“Don’t forget I’m just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her.”
-Notting Hill. Ja kyllä, olen nainen :D
- Olosuhteisiin nähten ruoka on hyvää.
- Olosuhteisiin nähten olis suotavaa ettes potkasis sitä mun pakkiani nurin.
Tuntematon sotilas
"Jos sä haluut lojaalisuutta osta cockerspanieli" - Gourmet Club
Opinions are like assholes. Everybody has one. Dirty Harry, tämäkään ei sitten mennyt sensuurista läpi suomeksi, hieno palsta, kertakaikkiaan.
Play it Sam. Play As times go by. Ilsa Lund - Ingrid Bergman pianistille Casablancassa.
Minä en vaaranna niskaani kenenkään takia. Rick - Bogie samassa leffassa.