Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 veen hiustenleikkuu Helsingissä 21 eur, onko hei kallista!

Vierailija
16.05.2006 |

Kävin kysymässä lähiössä olevalla ostarilta olevasta parturista mitä maksais 2 vuotiaan hiustenleikkuu...21 euroa! Siis alle 7 vuotiailta aina se, JOS ei ole poikkeuksellisen paljon hiuksia, muuten voi olla vielä kalliimpaa! Haloo, onko Helingin hinnat vähän karanneet käsistä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa ollaan käyty n. 1 vuoden iästä lähtien parin kk välein ja 20 euroahan se on maksanut/kerta. Tosin aikaa siihen kyllä menee ihan yhtä paljon kuin tavalliseen miestenparturointiinkin, ja lisähaastetta tuo asiakas, joka ei välttämättä pysy kovin hyvin paikoillaan, joten mielelläni olen tuon hinnan kyllä maksanut.

Vierailija
2/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti meni, tai ehkä 45minsaa. Mielestäni kohtuuhinta, ja tosiaankin ihan keskustassa ja hyvämaineinen kampaamo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Hgin keskustassa asuva pikkupojan äiti

Vierailija
4/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa katsoin lähi kampaamon seinällä hintaa ja 24e olisi maksanut lasten hiusten leikkuu, tosin kyseessä on sellainen " vähän parempi putiikki" . Miehenkin hiukset leikkaan itse joten pojan hisuten leikkuukaan ei tuottanut mitään ongelmaa.

Vierailija
5/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myös ap:tä kiinnostaa se keskustan parturi, ellei nyt sitten ollut joku tuttusi :) Mua ärsyttää että muutaman haivenen leikkuusta revitään sama hinta, jolla varmaan jossain muualla leikataan ihan aikuisen miehen tukka! Esim. pikkukaupungissa sisareni miehen tukanleikkuu maksaa 17 eur...

Vierailija
6/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viime viikolla neljä lasta kampaajalla, nuorin kaksi vuotias ja vanhin 12, hinta 80 euroa. Kyllä kampaajaakin vähän nyki, kun hän summan sanoi, varsinkin kun kolmelta lapselta tasoitettiin ehkä sentin verran. Plääh! Harmi, ettei itselläni sakset pysy kädessä.

Vierailija
7/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi leikata ihan hyvin itsekin!

Vierailija
8/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisen siis.

t:Järvenpäästä

Vierailija
9/9 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta käytän kolmisen kerran vuodessa parturissa. Leikkaan tarvittaessa muuten itse ja kolmannen lapsen hiukset olen aina leikannut itse, kun on vielä helppo leikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi