Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivin nyt tänne puolelle varovasti!

16.05.2006 |

Taustatietoa:

Minä 26 & Mies 30

lasta toivottu 1999 alkaen

hoidot: -03 clomit

11/04 inseminaatio

04/05 inseminaatio

05/05 inseminaatio

11/05 IVF/ICSI

01/06 PAS

04/06 ICSI 9.5 raskaustesti positiivinen

LA 16.1

Nyt olen edelleen sairaslomalla kärsin jälleen hyperstimulaatiosta! Eilen ultrassa näkyi edelleen verta vatsaontelossa, seuraava tarkistus torstaina. Lääkäri epäili et torstaina saattais kohdussakin näkyä jotain tai sitten ensi viikolla.

Ibiza 4+6

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitathan kuulumisia ajan myötä!

M@dicken rv 29+ luomuihmeellä

Vierailija
2/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut plussasta!

Meillä näyttää nuo lähtökohdat olevan aikast samanlaisia.

Olemme saman ikäisiä, samat hoidot ja niiden lukumäärät. Ainut vaan, että minä en ole käyttänyt clomeja ja meidän toinen hoito tehtiin vain IVF.

Lasta yritetty yht. 4 vuotta ja nyt ensimmäinen tärppi!!!!

Kyllä tämä on ihanaa!

Pikaisia toipumisia hyperistä!

rantahiekka rv5+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä odotus palkittiin sielläkin :)

Oikein ihanaa raskausaikaa!

Toivottelee: Je_Ni ja " Luomuihmeylläri" rv 19+2

Vierailija
4/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vuosi sitten mulla raskaus alkoi myös hyperstimulaation kera. Kuukauden olin vuodelevossa. Aika meni kuitenkin nopeasti, vaikka silloin laskinkin päiviä. Jaksamista ja tarrasukkia.

Tazu

Vierailija
5/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

onpas ihanaa saada tänne puolelle vanhoja tuttuja tuolta lapsettomuus-palstalta! Mehän jännäsimme samoihin aikoihin hoitojamme.

Minulla on koko raskausaika ollut hysteeristä pelkäämistä, mutta nyt meneillään jo rv 16+1.

Onnea matkaan!

Vierailija
6/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa sinua Ibiza tervehtimään!! :-)) Millä mielin olet? Eikös sulla ole nyt 5+0? Mistä veri on tullut, onko lääkäri sitä määritellyt?

Mä olen sua päivän jäljessä eli nyt on meneillään 4+6. Mulla on eka ultra varattu 1.6. Aika kuluu tuskaisen hitaasti, mutta on tämä vaan niin ihanaa!! Voi, kun kaikki menis hyvin!! Mulla on viiva vahvistunut pikku hiljaa päivä päivältä.Tänää oli aivan selkeä tumma pallo predictorissa.

Nyt tais jäädä molemmilta väliin tapaamiset, mutta mennään sitten seuraavalle tapaamiselle?

Toipumisia sinulle ja rutosti iloisia ajatuskia odotukseen :-))

Vierailija
7/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerran onnea ja tervetuloa ja toivotaan, että se hyperi pikkuhiljaa antaisi periksi!

Ja seuraaville treffeille vaan mukaan! Ibiza ja Katariina, pistäkää mulle spostia osoitteeseen mette-awaits@hotmail.com.

-Osse ja Santeri rv 15+0

Vierailija
8/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla onnistumisestanne. Oikein turvallista ja kivaa odotusaikaa toivoo täälläkin yksi vanha konna.

Lilli rv 25+2

Vierailija
9/10 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koettanut kurkkia sun kuulumisia, ja joskus oon niitä bongaillutkin tuolta odotuspuolelta. (Sori Ibiza, et tuun tähän pinoon vielä häiriköimään) Ihanaa, että raskaus on sujunut vissiin ihan hyvin, kun kerran noin pitkällä jo mennään. Sun rankka alkutaival jäi mun meleen ja ilolla oon ollut mukana taustalla. :) Vielä muutama kuukausi ja sitten onkin vauveli sylissä asti!

-Osse

Vierailija
10/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on taas lääkärin tarkastus näkee mikä on vatsaontelossa tilanne joko alkaa oleen parempaan suuntaan.

Niinanii: Nimesi on kyllä tuttu, mutta tarkkaa muistikuvaa ei sinusta ole. Sinulla onkin jo mukvasti viikkoja.

Katariina77: Veri on tullut kun neste rakkula on puhjennut vatsaontelossa. Sen vois poistaa kyllä vahingoittamatta sikiötä, mutta ei ole varmaa pystytäänkö munasarjat ohittamaan vahingoittamatta niitä. Sen takia se on viimeinen vaihtoehto. No, toivotaan että nyt itsestään kyllä lähtee veri pois!