Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan akateemiset, äänestättekö Vasemmistoliittoa vai Vihreitä?

Vierailija
30.01.2019 |

Vai onko vielä joitain RKP:n äänestäjiä?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä -ilmaston, luonnon ja eläinten vuoksi. Myös Eläinoikeuspuolue olisi mahdollinen mutta en ole vegaani.

Vierailija
62/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrolli vastaillut taas monta kertaa. 

Minäkin olen Nasan astronautti, äänestän persuja...

Ehhehehehehe. No en äänestä. Minulla kun on aivot ja silmät päässä. Tämä hallitus (persuineen) joutaa unholaan ja sassiin. Ei enää kestä Suomi toista oikeistohallitusta, ei millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps

Vierailija
64/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä -ilmaston, luonnon ja eläinten vuoksi. Myös Eläinoikeuspuolue olisi mahdollinen mutta en ole vegaani.

Onko niiden äänestämisessä se vaatimus että pitää olla vegaani???

No ei kyllä sillä menolla tule koskaan pääsemään eduskuntaan. :(

Kyllä ihminen voi kunnioittaa eläinten oikeuksia, vaikkei vegaani ole.

Minä ainakin kunnioitan vaikka kalaa ja munia syönkin.

Vierailija
65/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ei ole sellanen ympäristöpuolue, mitä haluaisin, enemmän tulee vain sateenkaarihörhöily heistä nykyään mieleen.

Tarvittaisiin vasemmistolainen agressiivinen ympäristöpuolue, joka myös vastustaisi islamia, äänestäisin heti. Sellanen hörhöily ja pehmeys ei johdä tässä maailman ajassa mihinkään, nyt on kovuus muotia.

Demareita äänestän.

Vierailija
66/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kokoomusta mutta tämän kerran annan ääneni perussuomalaisille. Syyn voinette arvata.

Juuri puhjennut mielenterveysongelma??

Vierailija
67/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kokoomusta mutta tämän kerran annan ääneni perussuomalaisille. Syyn voinette arvata.

No emme arvaa, miksi äänestätä rasistipuoluetta, jolla ei ole mitään muuta agendaa kuin muukalaispelko. Avaisitko?

Toki kaikki tietävät että olet tyypillinen persutrolli, joka ei ole koskaan mitään kokkareita äänestänyt. Se piti heittää tähän muka omanlaatuisena juttunaan. Pelle.

Vierailija
68/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen aina Vihreitä, mutta äänestän lopulta Vasemmistoa, koska Vasemmisto käy aina tiukkaa taistelua lisäpaikasta vaalipiirissäni.

Vierailija
69/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persutrolli vastaillut taas monta kertaa. 

Minäkin olen Nasan astronautti, äänestän persuja...

Ehhehehehehe. No en äänestä. Minulla kun on aivot ja silmät päässä. Tämä hallitus (persuineen) joutaa unholaan ja sassiin. Ei enää kestä Suomi toista oikeistohallitusta, ei millään.

Persurassukan tuntee just tuosta eli hän availee loputtomasti huonolla äidinkielellä kirjoitettuja muka-hauskoja juttuja, joissa pääsee pissaamaan housuihinsa onanoidessaan Eiran führeille ja vastaillessaan itselleen (hetkinen, eikös isäm maan pulustajat edes rakasta äidinkieltään jaksa opetella vai eikö kyvyt riitä?)

Vierailija
70/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme voine arvata. Mutta yritämme. Keuhkoklamydia? Umpipussin tulehdus? Rasvamaksa? Suukitalakihalkio?? Kihti?

Vierailija
71/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa. Vihreät on liian oikeistolainen, vaikka koulutus on tärkeä teema.

Vierailija
72/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja.

T. Dip. Ins.

Vierailija
73/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa, vihreiden sekoilut Carunan ja kaivoslain knassa muistetaan.

Vierailija
74/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja.

T. Ekonomi

Vierailija
75/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja.

T. Dip. Ins.

Se lyhennetään DI, joten et ole diplomi-insinööriä nähnytkään. Menes peräkammaripersu syömään äidin leipomaa pullaa. Varovasti sen maitolasillisen kanssa!

Ihan aikuisten oikeasti kuvittelet, että saat kalasteltua pikkuruiselle pellepuolueelle lisää ääniä kun postailet tänne noita idioottimaisuuksiasi?

Vierailija
76/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niiden äänestämisessä se vaatimus että pitää olla vegaani???

No ei kyllä sillä menolla tule koskaan pääsemään eduskuntaan. :(

Kyllä ihminen voi kunnioittaa eläinten oikeuksia, vaikkei vegaani ole.

Minä ainakin kunnioitan vaikka kalaa ja munia syönkin.

En rehellisesti tiedä. Olen ymmärtänyt että ovat vegaaneja pääsääntöisesti. Tunnen itseni petturiksi jos äänestän enkä ole. Haluaisin enemmän eläinten ääntä kuuluviin ja paljonkin muutoksia eläinten oloihin kuten tuotantoeläimet jne.

77/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ennen usein RKP:tä, mutta sitten hoksasin, että he kannattavat turkistarhausta.

Eli ei sitten niin kultturelli puolue ollutkaan.

Persuja äänestän, koska m....nmuutto.

Vierailija
78/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP, koska suunta on nyt muututtava. Aikaisemmin olen äänestänyt myös usein Vihreitä tai Vasemmistoliittoa.

Vierailija
79/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta tietenkin

Vierailija
80/142 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän mitä tahansa muuta kuin persuja.

En voi samaistua hintelään olminkalpeaan eiralaiseen narukätiseen pikkuhitlerimammanpoikaan, joka ei saa mitään aikaiseksi. Ellei vaimon pettämistä ja paria tuomiota lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan