Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilan myyjät ovat alkaneet laulamaan

Vierailija
30.01.2019 |

Tämäkin vielä. Tosi raskasta mennä sinne väsyneenä ja kuunnella sitä hölmöä laulelua.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin juuri käydä Vilassa elämäni ensimmäistä kertaa. Mitään en kyllä aio ostaa, se on varmaa.

Vierailija
42/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, että alkoi naurattaa, kun näin tämän aloituksen! Tää on ihan totta: eilen kävin Oulun Vilan liikkeessä ja yksi myyjistä alkoi mun vieressä laulaa/hyräillä musiikin tahtiin. Vähän ihmettelin sitä, mutta näköjään onkin heidän uusi toimintatapa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskös mun vetäistä vaikka Rentun ruusu seuraavalle naisasiakkaalle...

Terv. K-raudan myyjä ( mies)

Vierailija
44/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoooolemiiiiooooo, ostakee vaaaatteeitoooooo

🤣🤣🤣🤣🤘🏼🤣🤣 todellakin ostaisin! Vaikka minkä Vila-trikoon!!

Vierailija
45/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenkohan keskustelu tuosta taktiikasta on käyty siellä jossain johdossa? :D Olisin halunnut olla kärpäsenä katossa.

"En minä tiedä, miten sitä myyntiä saataisiin lisättyä.. Laittakaa ne myyjät vaikka laulamaan, asiakkaalle tulee sellainen kotoisa ja rento fiilis! Niin ja samalla sitten jatkakoot entiseen malliin sovituskoppeihin tunkeutumista. Kyllä, näin me tuplaamme myynnin."

Vierailija
46/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila?

Vierailija
47/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pitää paikkansa, niin työpaikkahaastattelut ovat koomisia.

- No niin, työhakemuksesi, haastattelusi ja soveltuvuustestisi jälkeen pyydämme sinua laulamaan. 

:D

Vierailija
48/48 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisissa ketjuliikkeissä ei taida olla paljon varaa persoonallisuudelle, jos myyjiä on kehotettu laulamaan konseptin mukaisesti. Ei luoja, paljon mieluummin asioisin sellaisen myyjän kanssa, joka on oma itsensä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme