Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtäväthän kaikki, miksi Kokoomus pärjää vaaleissa?

Vierailija
30.01.2019 |

Syy ei ole hölmöt Sari Sairaanhoitajat tai Mikko Merkonomit.
Suurin syy on Niko ja Nina Nukkuvat. Ei suomalaisista lähellekään 20% kannata Kokoomusta. Mutta jokainen, joka jättää äänestämättä, antaa käytännössä äänensä Kokoomukselle, vanhustenhoidon törkeälle, ahneelle yksityistämiselle ja tulevalle köyhät kurjistavalle yleistukimallille.

Muistuttakaa tästä myös passiivisempia tuttavianne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä. Vttupäitähän nämä kaikki.

Sitä he sinulta toivovatkin. Jos äänestäisit vähiten vttumaisinta puoluetta, menettäisi eniten vttumaiset paikkoja, joten ne eniten vttupäät on iloisia päätöksestäsi olla äänestämättä sitten ketään. Siihen he myös luottavat, että osa luulee jotenkin protestoivansa jättämällä äänestämättä

Vierailija
22/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kokoomusta äänestävät myös ihan tavalliset ja köyhätkin mairet ja maunot, jotka pitävät kokoomusta jotenkin elitistisenä rikkaiden puolueena ja uskovat, että kokoomusta kannattamalla rikkaus jännästi tarttuu äänestäjään.

Näin on. Mutta kuten aloituksessa halusin sanoa, nuo "hassut" Kokoomus-äänestäjät eivät ratkaise peliä. Pelin, siis vaalien lopputuloksen ratkaisevat nukkuvat, jotka toivottavasti saadaan huhtikuussa herätettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

"En äänestä, siinäpähän huomaavat!"

Hallitus= "Hallelujaa, yksi paikka taas meille enemmän!"

Vierailija
24/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostava. Minulla olisi aikaa ja resursseja huhtikuussa siihen, että yrittäisin houkutella nukkuvia ympäri Suomen äänestämään. Kuinka tuo onnistuisi? Ideoita?

Vierailija
25/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kiinnostava. Minulla olisi aikaa ja resursseja huhtikuussa siihen, että yrittäisin houkutella nukkuvia ympäri Suomen äänestämään. Kuinka tuo onnistuisi? Ideoita?

Minä olen miettinyt julisteiden liimaamista pylväisiin.

Vierailija
26/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt julisteiden liimaamista pylväisiin.

Itse ajattelin mennä juttelemaan tuntemattomille, mutta mihin ja miten?

Vierailija
27/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu konservatiivinen vasemmisto.

Niin puuttuu! Persut ovat lähimpänä, sinne menee ääni.

Vierailija
28/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ tietty tämä

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/02/03/haamuaanet

"Vaalilaskennan vähän puhuttu ongelma - uurnista löytyy runsaasti enemmän ääniä kuin äänestäjien määrä edellyttäisi."

Vierailija
29/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ääneni vastaehdokkaalle, ääni on aina pois sellaiselta jolle en sitä ehdottomasti halua. Taktiikka tämäkin, vaikka mitään vaikutusta tällä ei ole vielä toistaiseksi ollut.

Vierailija
30/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu liberaali lokalistinen vasemmistopuolue. Siksi en äänestä ketään. Äänestäminen mitä tahansa puoluetta olisi se räikeässä ristiriidassa humanististen ja ekologisten arvojeni kanssa.

Vierailija
31/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä koko Suomen järjestelmää, jossa yhteiskunta ja valtio nähdään vastuullisena kaikkeen.

Kurjuudesta huolimatta kannatan vahvaa yksilön vastuuta. Kokoomus edes jollain asteella edustaa tätä vaihtoehtoa, edes yksityistämällä näitä rahasyöppöpalveluja, jotka enemmistön mielestä kuuluvat perusoikeuksiin. Monissa maissa vanhukset jäävät heidän perheiden vastuulle tai vaihtoehtoisesti rahalla saa.

Vierailija
32/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu konservatiivinen vasemmisto.

Niin puuttuu! Persut ovat lähimpänä, sinne menee ääni.

Millä tavalla persut olisivat lähimpänä minkäänlaista vasemmistoa? Äärioikealla kaikkea sosiaaliturvaa pidetään luksuksena.

Vierailija
33/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä koko Suomen järjestelmää, jossa yhteiskunta ja valtio nähdään vastuullisena kaikkeen.

Kurjuudesta huolimatta kannatan vahvaa yksilön vastuuta. Kokoomus edes jollain asteella edustaa tätä vaihtoehtoa, edes yksityistämällä näitä rahasyöppöpalveluja, jotka enemmistön mielestä kuuluvat perusoikeuksiin. Monissa maissa vanhukset jäävät heidän perheiden vastuulle tai vaihtoehtoisesti rahalla saa.

Enemmistö suomalaisista haluaa, että maksamme veroja, jotta kaikki saavat tarvitsemansa huolenpidon. Yksityistettäessä eivät kunnat ole juurikaan säästäneet. Rahavirrat on vain suunnattu suurpääomien haltijoille.

Vierailija
34/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän seuraavaksi kokoomusta pelkästään sinun paskan viestisi takia.

Argumentoitko hieman tarkemmin, mikä siinä oli niin paskaa?

Ap

Berlsukoni käytti tätä taktiikaa kun tiesi häviävänsä seuraavat vaalit eikä kannatus enää ollut huipussaan rötöstelyiden jälkeen. Hän pyrki kaikin keinoin saamaan kansalaiset olemaan, äänestämättä ja kiukuttelemaan että kostosksi sitä, kuitenkin minut valitaan joten äänestys on turhaa tai minä nukkuja äänestän ainakin berluskonia, tai kaunis ilma on tärkeäpi miksi et dokaisi ennemmin kuin äänestäisi jne. Ko tyyppi on kokoomuslainen huono tuleva häviäjä.

Vierailija
35/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän kokoomusta ihan kiusallani, vaikka häviän siinä. Vassarit ovat vain niin ärsyttäviä, että ei voi muutakaan

Toiset on vain ärsyttäviä ja toiset taas kurjistaa muita minkä kerkeää. Näistä kahdesta sinä päätät äänestää sitä joka kurjistaa valtaosaa ihmisistä vain koska toinen henkilökohtaisesti sinua ärsyttää. Ai v***u mikä logiikka!

Vierailija
36/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänestysprosentti saadaan suuremmaksi kuin hallituksen työllisyystavoite, pelastumme varmasti oikeistohallitukselta. Yritetään!

Vierailija
37/38 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän kokoomusta ihan kiusallani, vaikka häviän siinä. Vassarit ovat vain niin ärsyttäviä, että ei voi muutakaan

Mikä vassareissa on niin ärsyttävää että toimit mielummin omaa etuasi vastaan?

Vierailija
38/38 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan otta, että juuri niissä nukkuvissa pesii huima potentiaali. Sen joukon jos joku saisi mobilisoitua äänestämään niin kyllä muuttaisi voimasuhteita eduskunnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi