Onko kukaan ottanut nasolabiaaleihin täyteainetta?
Mulle laitettiin ja tuntuu, meni jotenkin väärin :/ tarkoitin, että sitä olisi laitettu vain nenän pieliin missä suurin "kuoppa" oli, loppu oman järjen mukaan lieventyisi itsekseen, mutta täyttäjä laittoi tuohon suun lähelle alas, eikä tarpeeksi tuonne nenän viereen missä edelleen on kuopat. Lisäksi aine tuntuu olevan liikaa posken alueella, eikä siinä missä varsinainen juova kulkee. Eli tuntuu suurentavan/pyöristävän vaan poskea epäedullisesti?
Pitäisi kaiketi etsiä toinen asiantuntija, joka arvioisi tilanteen, että menikö oikein ja mitä sille voi tehdä... Ulkonäkö ei kyllä parantunut mielestäni, itkettää ja hävettää!
Mitäs läksin joo, oma vika ja turhamaisuus. Luotin tuohon laittajaan vaikka ei ole estetiikkaan erikoistunut lääkäri, koska poskipäiden korostus oli onnistunut aiemmin niin hyvin.
Kommentit (27)
Tiina jylhä huitasee loput viskipullosta ja tulee mouruamaan kuinka tärkeää on pitää huolta ettei tule naamaan ryppyjä.
Ja sopivasti on erikoistarjoukset jokaiselle.
Tajuatteko että pistätte turhia aineita kehoonne? tietääkö kukaan vaikutuksia pidemmällä ajalla?
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumien tyhjäpäiden touhuja tuollaiset :)
Joo niin on! Eikö olekin kivaa!
Otin kesällä pariin otsaryppyyn restylanea, sillä seurauksella, että muistutin neanderthalin ihmistä. Oikeasti se turvotus oli ihan kamalaa.
Älä siis Ap vielä hätäänny, näet sen tuloksen vasta viikon päästä. Jääpussilla hautominen on ihan hyvä ensiapu.
Kiitos kovasti. Katsotaan, miten muutos tästä kehittyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös labia tarkoita häpyhuulia. En pääse nyt yli tästä mielikuvasta, kirjaimellisesti veemäiset juonteet naamalla.
Anteeksi ihan täysin ohis.
Huulet, ei häpyhuulet. Naso tarkoittaa nenää. Nasolabialepoimu=nenän ja huulen välinen juonne/poimu
Laitahan googlen kuvahakuun "labia" ja katso, millaisia huulia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös labia tarkoita häpyhuulia. En pääse nyt yli tästä mielikuvasta, kirjaimellisesti veemäiset juonteet naamalla.
Anteeksi ihan täysin ohis.
Huulet, ei häpyhuulet. Naso tarkoittaa nenää. Nasolabialepoimu=nenän ja huulen välinen juonne/poimu
Laitahan googlen kuvahakuun "labia" ja katso, millaisia huulia tulee.
Mutta kun nyt haetaan nasolabia-sanalla. Huoh.
Itsekin meinasin tulla heittämään tähän jotain häppäriläppää, mutta tyhmyytesi masensi minut.
Ei se nyt enää niin pahalta ehkä näytä, jos ei kyllä hyvältäkään. Turvotus vähän laskenut tai sitten olen tottunut :/ Muistelin juuri, että yksi kokenut lääkäri aikanaan sanoi mulle, että tuolla alueella on melko korkea riski, että ne aineet siirtyy pois paikaltaan liian ylös eli poskeen. Olisko näin käynyt mullakin, varsinkin jos ne on alunperinkin laitettu vähän liian ylös. Ei hitsi kyllä! Ap
Olen nyt koittanut hieroa niitä kohtia, että aine lähtisi liukenemaan tai laskeutuisi alemmas. Toivottavasti se määrä kumminkin oli niin pieni, että kuluu äkkiä. En tiedä, viitsinkö valittaa tästä tuloksesta vai vaihdanko vaan paikkaa... Toimenpiteen jälkeen mulle tuli sama reaktio kuin kampaajalla käydessä, eli peiliin katsoessa sanoin että näyttää vissiin ihan hyvältä ja riensin pois ja tarkistelemaan, että näinkö mä oikein 😢
Onko kellään vinkkiä hyvästä laittajasta esim pks tai Tampereella? Ap
Tämä on joku teidän klikin huijaus. Nenähuulia ei tietenkään ole olemassakaan.