Onko kukaan ottanut nasolabiaaleihin täyteainetta?
Mulle laitettiin ja tuntuu, meni jotenkin väärin :/ tarkoitin, että sitä olisi laitettu vain nenän pieliin missä suurin "kuoppa" oli, loppu oman järjen mukaan lieventyisi itsekseen, mutta täyttäjä laittoi tuohon suun lähelle alas, eikä tarpeeksi tuonne nenän viereen missä edelleen on kuopat. Lisäksi aine tuntuu olevan liikaa posken alueella, eikä siinä missä varsinainen juova kulkee. Eli tuntuu suurentavan/pyöristävän vaan poskea epäedullisesti?
Pitäisi kaiketi etsiä toinen asiantuntija, joka arvioisi tilanteen, että menikö oikein ja mitä sille voi tehdä... Ulkonäkö ei kyllä parantunut mielestäni, itkettää ja hävettää!
Mitäs läksin joo, oma vika ja turhamaisuus. Luotin tuohon laittajaan vaikka ei ole estetiikkaan erikoistunut lääkäri, koska poskipäiden korostus oli onnistunut aiemmin niin hyvin.
Kommentit (27)
Tee kasvojumppaa äläkä missään nimessä ota mitään pistoksia!
No kyllä pistokset auttaa tiettyihin ongelmiin, jos ne on hyvin tehty. Nyt vahinko on kuitenkin tapahtunut jo.
Restylane häipyy aika nopeasti. Mulle laitettiin nasolabiaaleihin joskus, tulos oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Joskus näkee näitä ylilyöntejä, eli naama vain pullistuu turpamaisesti ja näyttää ihan kamalalta.
Ainoa oikeasti toimiva keino noihin on perinteinen kasvojen kohotus.
🇺🇦🇮🇱
Mä otin arpiin täyteainetta ja jämät juuri noihin nasobaalehin. Laittaja kehotti kevyesti hieromaan pistoskohtaa että se levittyisi paremmin. Väitti näkevänsä selvän eron mutta itse en huomannut mitään. Nyt vuoden jälkeen pistoskohta arvessa kutisee. Aine ei ole poistunut vuodessa. Olen kuullut että jotkut ovat joutuneet poistamaa. Viikon päästä otan botox pistoksia silmä kulmiin.
Milloin laitettiin? Siinähän menee aikaa ennen kuin tasoittuu kunnolla. Jos ihan pari päivää sitten vasta niin ei huolta.
Minulla laitettiin ensimmäisen kerran tammikuussa 2016, toisen kerran maaliskuussa 2017 eli noin vuoden kesti vaikutus. Nyt huomaan vasta 2019 että voisi taas laitattaa uudelleen. Näin kuulemma voi käydä eli laittoväli kasvaa.
Tekijästähän se on kiinni ja aineesta kaiketi. Minulla onnistui ihan hyvin.
Kaffepulla kirjoitti:
Restylane häipyy aika nopeasti. Mulle laitettiin nasolabiaaleihin joskus, tulos oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Joskus näkee näitä ylilyöntejä, eli naama vain pullistuu turpamaisesti ja näyttää ihan kamalalta.
Olen koettanut nyt niitä hieroa ja puristella, että hajoaisi nopeammin. Mulla poskissa on täyteaine kestänyt yli vuodenkin, toivottavasti tämä kestäisi pidempään. Harmittaa tietysti kovasti, kun olin säästänyt siihen että näyttäisin paremmalta ja vaikutus oli päinvastainen :( sitä olisi toivonut, että laittaja olis kertonut, jos oli tottunut laittamaan ero tavalla ja kovasti eri näkemys siitä mihin kohtaan ne aineet pitäisi tulla.
En tiiä sitten voisiko olla turvotustakin vielä? Jos vaikka jo yön yli nukkuminen ja jääpalat auttaisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Olen koettanut nyt niitä hieroa ja puristella, että hajoaisi nopeammin. Mulla poskissa on täyteaine kestänyt yli vuodenkin, toivottavasti tämä kestäisi pidempään. Harmittaa tietysti kovasti, kun olin säästänyt siihen että näyttäisin paremmalta ja vaikutus oli päinvastainen :( sitä olisi toivonut, että laittaja olis kertonut, jos oli tottunut laittamaan ero tavalla ja kovasti eri näkemys siitä mihin kohtaan ne aineet pitäisi tulla.
En tiiä sitten voisiko olla turvotustakin vielä? Jos vaikka jo yön yli nukkuminen ja jääpalat auttaisi. Ap
Ei kun siis ei pidempään vaan päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Milloin laitettiin? Siinähän menee aikaa ennen kuin tasoittuu kunnolla. Jos ihan pari päivää sitten vasta niin ei huolta.
Minulla laitettiin ensimmäisen kerran tammikuussa 2016, toisen kerran maaliskuussa 2017 eli noin vuoden kesti vaikutus. Nyt huomaan vasta 2019 että voisi taas laitattaa uudelleen. Näin kuulemma voi käydä eli laittoväli kasvaa.
Tekijästähän se on kiinni ja aineesta kaiketi. Minulla onnistui ihan hyvin.
Tää on juvedermia ja laitettu tänään. Mun olis todella pitänyt miettiä, että tarvitsen tähän taitavan laittajan, koska kyse ei ole pelkästään iän tuomasta rypystä, vaan nasolabial on ihan kasvojen piirteisiin kuulunut aika voimakkaasti jo nuorena ja nyt 3-kymppisenä tietysti syventynyt. En siis ole helpoimmasta päästä työstää tämän kanssa. Ap
Mulle laitettu Juvederm 3:sta paristi. Kummallakin kerralla suomalainen plastiikkakirurgi. Kenellekään muulle en uskoisi naamani, tulokset koko ajan kaikkien näkyvillä jopa kolme vuotta. Tässä asiassa en siis säästelisi yhtään menemällä jollekin kosmetologille tai hoitajalle.
Kuka sinua pisti, Ap?
On ihan normaalia, että pistoskohta on turvoksissa jopa viikon heti pistämisen jälkeen. Älä siis vielä hötkyile!
🇺🇦🇮🇱
Rumien tyhjäpäiden touhuja tuollaiset :)
Eikös labia tarkoita häpyhuulia. En pääse nyt yli tästä mielikuvasta, kirjaimellisesti veemäiset juonteet naamalla.
Anteeksi ihan täysin ohis.
Vierailija kirjoitti:
Eikös labia tarkoita häpyhuulia. En pääse nyt yli tästä mielikuvasta, kirjaimellisesti veemäiset juonteet naamalla.
Anteeksi ihan täysin ohis.
Huulet, ei häpyhuulet. Naso tarkoittaa nenää. Nasolabialepoimu=nenän ja huulen välinen juonne/poimu
Vierailija kirjoitti:
Rumien tyhjäpäiden touhuja tuollaiset :)
Joo niin on! Eikö olekin kivaa!
Otin kesällä pariin otsaryppyyn restylanea, sillä seurauksella, että muistutin neanderthalin ihmistä. Oikeasti se turvotus oli ihan kamalaa.
Älä siis Ap vielä hätäänny, näet sen tuloksen vasta viikon päästä. Jääpussilla hautominen on ihan hyvä ensiapu.
🇺🇦🇮🇱
Ei todellakaaan. En mä ihhmettele tollasia. Mä vedään suoraaan moottorisahallla luuu siitä kohti poikkki kun parhaaksi näen.
Onks kukaan kokeilu mesolangoilla samaa vaivaa hoitaa? Mulla on mesolankoja laitettu kulmakarvoihin ja tulos oli mielettömän hyvä mut kesti vain noin 3-4kk. En sit raaskinut laittaa uudelleen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaaan. En mä ihhmettele tollasia. Mä vedään suoraaan moottorisahallla luuu siitä kohti poikkki kun parhaaksi näen.
Ja joss kuolen niiin silloin jumala on tehnyyt oikeaaan päätöksen.
Nosto