Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein jaksaisitte tehdä 7h junamatkan? (Menopaluu yhteensä 14h)

Vierailija
30.01.2019 |

Esim. opiskelupaikkakunnalle lähiopetustunteihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
2/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa kuukaudessa kuten nykyäänkin: joka toinen perjantai töiden jälkeen kotipaikkakunnalle ja sitten sunnuntaina takaisin. Junassa on mukava matkustaa, ei muuta kuin jokin leffa pyörimään, käsitöitä tekemään tai sitten lukee. Tai nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa vuodessa kuten tähänkin asti

Vierailija
4/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan syystä matkustaa niin paljon. Jos vaikka olisin kaukosuhteessa, niin matkustaisin mielelläni vaikka joka viikko. Jos taas muuten vaan niin ehkä 1-2 x kk. Mun mielestä nuo pitkät junamatkat on sitä parasta rentoutumisaikaa ja olen tottunut matkustamaan jopa pidempiä matkoja ihan lapsesta saakka. 

Vierailija
5/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joka toinen kuukausi, jos olisi ihan superhyperihana ala opiskeltavana, mutta tosiasiassa en näkisi mitään syytä hakea noin kauas opiskelemaan. 

Nykyisin teen tuollaisen matkan kerran vuodessa ja sekin tökkii. 

Vierailija
6/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei se määränpää vaan se matka vai kuinka se. Mutta oikeasti itse olisin varmaan valmis tekemään vaikka kahdesti kuukaudessa tai jopa ueammin tuollaisen matkan, jos vain kaikki muut asiat täsmäisi. - Eli olisi monin tavoin kiinnostavia lähiopetustunteja tiedossa, ei tarvitsisi miettiä lippujen hintoja, sovitella matkoja juurikaan jne. Toisaalta, jos pitäsi oikeasti opiskella jokin laajempi tutkinto (osa yliopsto tutkinnoistahan mahdollsitaa hyvinkin paljon sen, että lähinnä käy tenttimässä ja pakollista opetusta on vain vähän) niin meittisin kyllä, että haluanko oikeasti yrittää tehdä maisteritutkintoni kirjekurssina vai saisinko enemmän aikaan, jos ottaisin aikaa olla paikan päällä, sen sijaan että käyttäsin aikaani pentelöintiin (e. matkaamiseen edes takaisin) - Olkoonkin, että juna on siinä mielessä mainio tapa matkustaa, että ainakin itse olen monet kerrat oinut käyttää matkan ajan tehokkaasti lukemalla tenttiin, vaikka niinkuin nyt palstailen täällä....  Mutta onhan tässä vielä matkaa jäljellä.   

Vierailija
7/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaan kahden vuoden ajan kerran viikossa. Olin muuttanut töiden perässä toiselle paikkakunnalle ja palasin viikonlopuksi kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä