Millaista on tehdä kahta työtä?
Mulle on tarjottu toista työtä illoiksi päivätyön päälle. Lähtisin kotoa töihin klo 6 ja takaisin kotiin tulisin klo 20 ma-pe. Olisiko liian rankkaa? Välissä iltapäivällä tuntia taukoa siirtymisiä varten.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus kuulllut että palomiehet ajaa taksia. Oliin sieelä peruskoulussa tet harjittelussa.
Enn usko että esim toimistotyöläinen kykenee pitämään selllaista vireystilaa yllä. Eikä ole syytäkään.
On rankkaa. Onhan se kivaa kun rahaa tulee ja säästyy, kun mitään ei ehdi tuhlata, mutta plussana tulee helvetinmoinen väsymys. Vapaat menee nukkuessa.
Työtä olisi siis vain 12h/päivä. Ei paha. Yhdysvalloissa lääkärit tekee yli 70h työviikkoa ja hyvin jaksaa.
Teen kolmea työtä. Yksi on ruokkistyö.Talvet olen lomautettu, on rahaa reissata. Viisi kk työtä, seitsemän lomalla per vuosi. Ansiosidonnaisella ja säästöillä. Elämä on valintoja.
Meillä oli taannoin yrityksen kaatumisen (tai itehän tuo lopetettiin, mutta kuitenkin) jälkeen niin tiukka paikka ja niin paljon velkaa, että tein puoli vuotta kahta työtä niin, että olin toisessa työpaikassa iltavuoron 13-21 ja toisessa yön 21-07. Kävin kotona nukkumassa 5 tuntia ja sama uusiksi viitenä tai kuutena päivänä viikossa.
Oli aika kamalaa, mutta velkoja saatiin maksettua sen verran, että päästiin kuta kuinkin alkuun. Velkaa on vieläkin (tästä nyt joku 6-7 vuotta aikaa), mutta tunnelin päässä näkyy jo valoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tarjottu toista työtä illoiksi päivätyön päälle. Lähtisin kotoa töihin klo 6 ja takaisin kotiin tulisin klo 20 ma-pe. Olisiko liian rankkaa? Välissä iltapäivällä tuntia taukoa siirtymisiä varten.
Jos yrittäjänä teet kunnollisella tuntilaskutuksella, niin voi olla jotain järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vaihtelua,ite tai 4työtä se oli liian rankka nyt en kehtaa tehä edes yhtä työtä. Pahat peräpukamat ja kihti se vaikuttaa aika paljon etten viihdy työssä,kun enimmäkseen ole makuuasennossa.
Oon joskus kuulllut että palomiehet ajaa taksia. Oliin sieelä peruskoulussa tet harjittelussa.