Mikä on pienryhmäkanala?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pienryhmäkanala on kuitenkin parempi kuin häkkikanala jossa kana on pienessä häkissä ilman mitään kuivikkeita tai orsia. luomukanala ja ne ´´vapaan kanan munat´´ ovat varmaan parhaat vaihtoehdot, tai jos jollain on tuttava jolla on ´´pienkanala´´ so kotitarvekanala, se olisi paras. hintahan se on tässäkin se joka ratkaisee, kana on halpa munittaa, mutta kallis elättää, siis munien hintaan nähden.
Pienryhmäkanala On HÄKKIKANALA eli ei se yhtään parempi ole
Ei muuten taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän videon kanatietoa.fi sivustolta, siinä näkyy häkkikanala. Ei siis mikään oikeutta Eläimille kohuvideo. Järkyttävän ahdasta silti
Tuskinpa tuolla lennähdellään😂
Meillä kanat saa olla vapaana isossa aitauksessa ja talvellakin pääsevät ulos talostaan jos haluavat! =) Onnellisia kanoja ja kukkoja!
Pääsihän ne ulos siinä videon lopussa tai ainakin siltä näytti ?
Vierailija kirjoitti:
Pääsihän ne ulos siinä videon lopussa tai ainakin siltä näytti ?
Nuo pääsee siinä vaiheessa ulos häkistä, kun ne lopetetaan. Siihen saakka ne elävät a4 kokoisella alueella. Eräs tilallinen hokee niistä osista, miten ne kanaset siellä orrella ovat suurimman osan ajastaan, eikä ole ajokanoja eikä nokkimista. MITEN IHMEESSÄ tuollaisessa ahtaassa häkissä mitään muuta mahtuisi tekemäänkään kuin nököttämään orrella....
Vierailija kirjoitti:
Lidl lopetti hakkimunien myynnin ja munantuottajat nostivat siita kamalan metelin.
Itse en ole ostanut hakkikanojen munia vuosikausiin.
Oletko varma ettet ole. Nimittäin jos ostat ns. Muna-autoista niin ympäri Suomen ajelee häkkimunia kauppaava autokin. Taitaapa vielä pysähtyä samoilla pysäkeillä joissa ulkokananmunia ja luomua myyvät pysähtyvät. Myy ainakin täällä Herttoniemessä ja Vantaan puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl lopetti hakkimunien myynnin ja munantuottajat nostivat siita kamalan metelin.
Oletko varma ettet ole. Nimittäin jos ostat ns. Muna-autoista niin ympäri Suomen ajelee häkkimunia kauppaava autokin. Taitaapa vielä pysähtyä samoilla pysäkeillä joissa ulkokananmunia ja luomua myyvät pysähtyvät. Myy ainakin täällä Herttoniemessä ja Vantaan puolella
No entäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs sitten?
No sitä sitten, että ihan rahastusta myydä häkkimunia samaan hintaan kuin eettisempiä munia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he mainostaa ta onko aika taulu jossain näkyvillä?
Enkä minä. Ostan lattia- ja luomumunia, käyn myös ulkokananmunia muna-autolta. Tosin siinäkin saa olla tarkkana, että mistä autosta ostaa, niistäkin kun osasta myydään näitä "pienryhmä" munia