Miksei puhelinmyyjä voi uskoa kerralla kun sanoo "ei"?
Hän jatkaa yleensä sitä tyrkyttämistä ja painostamista loputtomiin.
Kommentit (27)
😂 LähiTapiola oli eilen käyttänyt vartin autovakuutuksen myyntiin. 17 vuotiaalle. Ei saanut teini sanaa väliin kun myyjä papatti eteenpäin niin vauhdilla. Oli kuulemma laittanut puhelimen pöydälle, jatkanut kokeisiin lukua ja kun toisessa päässä vihdoin hiljeni, kertoi ikänsä. Myyjä löi kuulemma luurin korvaan... et vaikka oon autovakuutusta uusimassa, LähiTapiolaan en ole yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kultainen sääntö on ollut aina että kolme eitä pitää vähintään tulla joihin vastataan argumentein. Lähes kaikki jotka tilaa sanoo ensin ei ihan vaistomaisesti.
Kun minä tein puhelinmyyntiä ja joku löi luurin korvaan niin ihan satavarmasti soitin uudelleen ja sanoin ystävällisesti että puhelu katkesi jostain syystä anteeksi, olin siis sanomassa että... Tiesin ettei tilaa mitään, mutta piti opettaa vähän käytöstapoja, minähän yritän vain tienata elantoani etten olisi "veronmaksajien" rahoilla elävä loinen.
Olet parempi loinen kuin sossun tuilla elävät. He sentään jättävät muut rauhaan ja tyytyvät siihen summaan, joka heille on annettu. Jos saat elantosi siitä, että myyt ihmisille väkisin tuotteita, joita he eivät halua, et ole tuottava osa yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän jatkaa yleensä sitä tyrkyttämistä ja painostamista loputtomiin.
Et ole sattunut huomaamaan,että kännyssäsi on sellainen toiminto,jolla voit lopettaa puhelun😂
Minä en ymmärrä ongelmaa. Minulla puhelinmyyjät aina uskovat heti, kun sanon: "Kiitos, en ole kiinnostunut." Tai jos täysin rehellisuä ollaan, niin yhden ainoan kerran myyjä rupesi vänkäämään. Silloin piti sanoa vielä: "Kiitos, mutta en todellakaan ole kiinnostunut" ennen kuin myyjä lopetti puhelun. Onko mulla jotenkin epätavallisen päättäväinen puhetyyli vai miksi tämä ei toimi muilla?
Joo huomattu on ettei kyseisistä häiriköistä pääse normaalilla kohteliaisuudella eroon. Ikävää joutua lätkimään luuria korvaan, mutta ikävää on heidänkin toimintatapansa. Ei siitä tulisi mitään jos me kaikki alettaisiin samalla tavalla rimputtelemaan ympäriinsä tarjoamassa työpaikkojemme palveluita! En ymmärrä mikä oikeus heillä siihen on, kyllä mikään ei kiristä ohimoa niinkuin herätä vuorotyöläisenä kesken unien siihen että saa jankata jostain bambusukista tai omegapillereistä! :D
Ensimmäisestä eistä vasta kaupankäynti alkaa opetettiin meille puhelinmyyntiä kun nuorena kokeilin.
Jos joku puhelinmyyjä lopettaa "työnsä" (=häiriköintinsä") ja jättäytyy työttömäksi, en minä ainakaan häntä moiti veronmaksajien elättämäksi loiseksi.