Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tehneet työtä, jossa olette olleet huonoja?

Vierailija
30.01.2019 |

Miten huonous ilmeni, kauanko teit työtä ja lähditkö työstä vai jäitkö siihen ja opit työn? Millaista työtä teit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjaaja. Pari kuukautta tein sitä hommaa, sitten pidettiin keskustelu pomon kanssa ja hän sanoi, että ei ole selkeästikään se minulle sopivin työ. Oikeassa oli. Sen jälkeen seuraava työni oli sattumoisin päivän mittainen yläasteen opettajan sijaisuus ja se taas meni niin nappiin, että minua oltiin sen jälkeen repimässä koululle alvariinsa. Huomasin itsekin, että tulen paljon paremmin toimeen teinien kuin pikkulasten kanssa.

Vierailija
2/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt yli 20 vuotta, mutta viime vuosina on kovin palo laantunut ja olen mennyt siitä, mistä aita on matalin eli olen tehnyt työni huonosti. Mutta toisaalta miksi rehkiä, kun saa saman palkan ja tekee sen verran, kun riittää, varsinkin kun työnantajakaan ei tue mitenkään eikä kannusta. Huonouteni ja laiskuuteni eivät siirrä mitään tehtäviäni muille, joten siinä mielessä on hyvä omatunto. Vielä pitäisi jaksaa reilut kymmenen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut potkut jo 3eri työstä kun olin niin huono.

Vierailija
4/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pihelinmyyjänä ainoastaan yhden päivän ja sain seuraavana aamuna potkut.

Vierailija
5/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olen. Ich bin.

Vierailija
6/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn. Aluksi takkkuili. Kehityin pistin 150 annosta ulis per päiivä ja kokoaika haukuttiiin. Kerroiin siitä suurkeiittiö puolella sieellä oltiin että "juuu kuule tällä alalla kaikkkialla samanlaista pskaa"..

Vierailija
7/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pihelinmyyjänä ainoastaan yhden päivän ja sain seuraavana aamuna potkut.

puhelinmyyjän työssä kestin minäkin viikon,kunnes tajusin etten oikeasti osaa tehdä sitä ollenkaan. En osannut alkaa tykittämään niitä myyntipuheita ihmisille, jotka eivät niitä halunneet kuulla. Itse viikon päästä sieltä lähdin, vaikka olisin varmaan saanut kenkää aika pian, kun en mitään onnistunut myymään.

Vierailija
8/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enn. Aluksi takkkuili. Kehityin pistin 150 annosta ulis per päiivä ja kokoaika haukuttiiin. Kerroiin siitä suurkeiittiö puolella sieellä oltiin että "juuu kuule tällä alalla kaikkkialla samanlaista pskaa"..

Sielllä on burnout kynnyksessä kiiihottuneita ihmisiiä töissä.

Vierailija
9/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein tosii kovaa töitä joka sekunti. Sano älä hlvetisssä noin paljoa kun eii tarvitsee.

Vierailija
10/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana olin ihan liian hidas... Yhden kesän sitä hommaa tein.

Vierailija
11/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein työni nuorena kuin hullu hiki hatussa ja erittäin huolellisesti, mutta opin että saman liksan siitä saa, ei se liksa siitä nouse, etkä sinä sillä mihinkään etene, kuka nyt hyvää työntekijää ylentäisi, siinähän menetetään hyvä työntekijä tuotannosta. Kehuja kyllä tuli, kissa kiitoksella elää.

Vierailija
12/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein tosii kovaa töitä joka sekunti. Sano älä hlvetisssä noin paljoa kun eii tarvitsee.

Sanooin terapiassa vttu kun olisi vaan peruskoukun jälkeeen suoraaan vaan lähteny hommiiin ei tarvis tässsä ihmetelllä.

Vierailija
13/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana ja koulun keittiöllä olin huono, aina tuli haukkuja. Hammasta purren ja välillä itkaisten kestin sen puoli vuotta minkä työllistämistukijakso kesti.

Vähän myöhemmin tuli keittiön emäntä kauppareissulla vastaan ja maireasti kyseli milloinkas tulen sinne uudelleen...

Liian hidas olin, jos olin nopeampi niin käytiin nuuskimassa onko jäänyt jostain kohti pölyt pyyhkimättä.

Vierailija
14/14 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivostyössä olen perusteellinen ja tarkka. Esimieheni kysyikin perehdytyksessä osaanko siivoilla sillain "nopsaan"? En ottanut kyseistä työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi