Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekrytoija alkoi ilkeilemään!

Vierailija
30.01.2019 |

Olipa outo ja ikävä kokemus. Olen töissä, mutta headhunter otti yhteyttä uudesta yrityksestä joka etsii väkeä.

Mielisteli vaikka kuinka paljon ja suostuin ensin puhumaan puhelimessa asiasta ja sitten tapaamaan.

Siihen asti mielisteli vaikka kuinka paljon. Mutta sitten kun sanoin, että saattaisin olla kiinnostunut, niin alkoi ilkeilemään! Yhtäkkiä ääni muuttui täysin kellossa, hän halusikin minun todistavan hänelle, että osaamiseni on relevanttia. Halusi, että jaan hänelle muille työnantajille tekemiäni töitä ja ilkeili, että työtehtäväni eivät nyt olekaan olleet niin vaativia.

Mitä ihmettä?! Siis hän otti minuun yhteyttä! En minä hakenut työpaikkaa enkä ollut siitä kovin kiinnostunut. Ilmoitin nyt, että ei ole aikaa jatkaa keskusteluja.

Mistä tuollaisia hulluja tulee?!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt niin, että työhaastattelussa esihenkilö alkoi räyhämään ja huutamaan.  Todella outoa. Itse pyysi haastatteluun. Vastaukset eivät vissiin miellyttäneet. 

Hienoa, että tuo tuli esiin jo rekryvaiheessa, niin voi välttää ko. firmaa.

Vierailija
22/22 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun työntekijöistä on ylitarjonta ja on keksitty hr ala jonne on ajautunut kaikenlaisia pimboja ja saatanoita niin tuollaista asiattomuutta on odotettavissa. Koko hr alahan on turha. Todiste yritysjohto valittaa työvoimapulaa samaan aikaan kun pelkästään suomessa on yli 300 000 työtöntä + alityöllistetyt 500 000.

Huutava työvoimapula samaan aikaan kun työntekijöistä on ylitarjontaa, hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan