Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisku Tinderille

Vierailija
30.01.2019 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000005982013.html

Lisää tällaisia! Itse tapasin nykyisen puolisoni ehdottamalla Facebookissa, että ystäväni järjestäisivät minulle treffit tuntemansa sinkkumiehen kanssa, ja yksi kavereistani todella tarttui ideaan. Meni muutama viikko ennen kuin tavattiin, mutta sillä tiellä olen nyt ollut kohta viisi vuotta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä Tinderiä ole mikään pakko kenenkään käyttää, ihan vapaasti jokainen saa etsiä kumppania itse valitsemallaan tyylillä.

Vierailija
2/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä Tinderiä ole mikään pakko kenenkään käyttää, ihan vapaasti jokainen saa etsiä kumppania itse valitsemallaan tyylillä.

Mutta miksi niin monelle se vaikuttaa olevan ainoa vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt näe tuossa niin suurta eroa, että selailetko Tinderiä vai Facebook-ryhmää. Tinderissäkin voit rajata kilometrien mukaan että kuinka kaukaa olet seuraa etsimässä.

Tuo oli toki erilaista, että isolla joukolla sitten kokoonnutaan tapaamisiin. Silloin on varmaan rennompaa olla ja saa annettua itsestään paremman kuvan kun ei pingota.

Vierailija
4/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomi on täynnä yksinäisiä, joten ei kaverit voi järjestää, eikä voi ylipäänsä tutustua uusiin tuttavuuksiin kavereiden kautta.

Vierailija
5/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi päivä jolloin AV:lle ei tuu tinder lankaa, niin mä laitan loton vetämään. 

Vierailija
6/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen tyyli on paras. Itse en ole koskaan ollut millää deittisivustolla, mutta kavereilta kuullut tosta tinderistä, niin ei kovin kehuttu ole. Mieheni tapasin Laajasalon pururadalla. Siinäkin se juttelun aloitus oli helppoa, kun olin nähny mieheni niin useasti samaan aikaan juoksemassa sitä ympyrää. Siinä metrin päässä on se golfkenttä, niin ajattelin kokeilla pokkana lähtiskö siihen lenkin jälkeen kahville. Nyt ollaan oltu kolme vuotta yhdessä.

Vierailija
7/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomi on täynnä yksinäisiä, joten ei kaverit voi järjestää, eikä voi ylipäänsä tutustua uusiin tuttavuuksiin kavereiden kautta.

Kyllä se yksinäisyys on silloin se ensimmäinen asia, joka kannattaa hoitaa kuntoon.

Vierailija
8/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myöhemmin on selvinnyt, että ennen tapaamistaan Gröhn ja Rossinen ovat pyörineet Kalliossa samoissa paikoissa, joskus jopa viettäneet iltaa baarissa viereisissä pöydissä."

On se jännä kuinka Suomessa ei uskalleta lähestyä ihmisiä mitenkään muuten kuin jonkun sovelluksen tai vastaavan kautta. Itsekin tuota Laajikan pururataa jonkun verran kiertäneenä kuulostaa mielenkiintoiselta jos joku on tosiaan sieltä kultansa löytänyt.

Vierailija
9/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kummallakaan ei silloin sattunut olemaan haku päällä?

Vierailija
10/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi sinkkuneitikaveri ja kaikki ollaan saatu tarpeeksemme tinderistä.

Ei enää kahvihaastatteluja ja pettymyksiä.

Vierailija
11/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Tinderiä lytätään. Itsellä on vain positiivisia kokemuksia. En sitten tiedä missä on vika, jos pelkästään löytää vain huonoja treffikumppaneita. Vika tuskin löytyy kuitenkaan niistä muista vaan itsestä.

T. Tinderistä löytänyt hyvän miehen

Vierailija
12/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yksinäisyys on silloin se ensimmäinen asia, joka kannattaa hoitaa kuntoon.

No tuota, sitähän siellä tinderissä ollaan hoitamassa kuntoon

Vierailija
13/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Tinderiä lytätään. Itsellä on vain positiivisia kokemuksia. En sitten tiedä missä on vika, jos pelkästään löytää vain huonoja treffikumppaneita. Vika tuskin löytyy kuitenkaan niistä muista vaan itsestä.

Sama. 

Vierailija
14/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki suomalaiset tosiaan noin rajoittuneita? Onko se siis aivan absoluuttisen vieras ajatus, että lähestyisi jotain ihmistä ns. oikeassa elämässä? Aina pitää olla joku appi tai kaveri siinä välissä?

Vierailija
15/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä, miksi sitä lytätään. Itselläni on kyllä sieltä kipeitäkin kokemuksia, mutta samaa se on livekohtaamisissakin.

T: toinen tinderistä hyvän miehen löytänyt.

Vierailija
16/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki suomalaiset tosiaan noin rajoittuneita? Onko se siis aivan absoluuttisen vieras ajatus, että lähestyisi jotain ihmistä ns. oikeassa elämässä? Aina pitää olla joku appi tai kaveri siinä välissä?

Kyllä se on vaikeaa. Entä sitten? Jos tällainen appi on olemassa, miksi ihmeessä en sitä käyttäisi? Miksi kaikesta pitäisi tehdä vaikeaa?

Vierailija
17/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaikeaa. Entä sitten? Jos tällainen appi on olemassa, miksi ihmeessä en sitä käyttäisi? Miksi kaikesta pitäisi tehdä vaikeaa?

Mikä siinä on vaikeaa? Jos ihmisten kanssa juttelu yms. on vaikeaa niin kuinka Tinder tekee siitä yhtään helpompaa?

Itse olen totaalisen kypsynyt Tinderin hehkuttamiseen.

Vierailija
18/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tapasin todella kivoja tyyppejä, joihin en olisi arjessani missään törmännyt. Osan kanssa syntyi jotain sutinaa, osan kanssa ei. Lopulta löytyi helmi, ja itse asiassa muistin hänet nähneeni livenä kaukaa, mutta en kiinnostu ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella. Tinderissä tiesin hänen profiilinsa perusteella, että voitaisiin olla samanhenkisiä. Ilman tinderiä ei oltaisi ikinä ees toista kertaa vilkaistu toisiamme, jos oltaisi jossain oltu samaan aikaan.

Vierailija
19/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käytös Tinderissä ratkaisee mitä sieltä saa.

Vierailija
20/32 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa? Jos ihmisten kanssa juttelu yms. on vaikeaa niin kuinka Tinder tekee siitä yhtään helpompaa?

Itse olen totaalisen kypsynyt Tinderin hehkuttamiseen.

Ei mulla ole vaikeuksia jutella ihmisten kanssa. Mutta juttelun aloittaminen on seurustelumielessä. Kyllä mä voin mennä juttelemaan jos kyseessä on baaripano, mutta jos oikeasti olen kiinnostunut jostakusta, haluan että se toinen on myös minusta. Siihen Tinder on oiva väline. Silloin toinen on jo valinnut minut, kun on pyyhkinyt oikealle. Sitten kirjoitellaan millä mielellä toinen siellä on. Ja tietty kaikkea muutakin. Ja sitten treffataan jos siltä tuntuu. Erittäin kätevää ja mukavaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä