Onko normaalia miehen haluta näin usein?
Yhdessä 10 vuotta ja mies haluaa päivittäin, tai öittäin.
Hänelle oli kärvistelyä olla 3 viikkoa ilman, synnytyksen jälkeen.
Aloin miettimään onko oikeasti normaalia? Suuttuu jos ei saa.
Kommentit (39)
Itse en pystyisi elämään suhteessa jossa olisi "pakko" panna joka päivä.
Pieni puute tekee hyvää ja seksi on aivan mahtavaa. Joku rutiinipano päivän päätteeksi ilman molempien aitoa halua on jo ajatuksena ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuminen ja painostaminen on henkistä väkivaltaa. Toisella on myös oikeus sanoa ei.
Suuttuminen on tunne ja yleensä tunteiden taustalla on jokin "logiikka". Se että jostain tuntuu joltain ei suinkaan ole henkistä väkivaltaa.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä.
Jos mieheni ei haluaisi seksiä, niin se olisi ongelma.
Ihan sairasta, oletko suomalainen vai thaikku ?
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka sanovat että heidän mies haluaa päivittäin, toivoisivat olevansa haluttavia, mutta eivät ole.
Täh? Jos mies haluaa naistaan päivittäin, niin luultavasti nainen on silloin aika haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan normaalia, ja ongelmat alkaa kun seksiä ei ole.
Tästähän ei kyllä ap:n tapauksessa ollut kyse, ettei seksiä olisi ollut. (Kolmen viikon tauko synnytyksen jälkeen ei tarkoita "ei seksiä")
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tilanne on nyt? Synnytyksen jälkeen oli siis kolmen viikon tauko, mutta entä sen jälkeen? Suuttuuko mies kieltäytymisestäsi vai siitä että et huomioi häntä enää miehenä? Minkälaiset välinne muuten ovat? Olette kuitenkin olleet aika pitkään yhdessä, joten kai te nyt pystytte juttelemaan vielä? Minkälaista mies haluaisi seksin olevan? Onko teillä muita läheisyyttä vai viekö vauva kaiken aikasi?
Myös meillä mies yritti joskus tuota suuttumiskorttia, mutta lopetin sen samantien. Sinun ei kannata myöskään hyväksyä alkuunkaan miehen lapsellista käytöstä, vaan saada hänet ymmärtämään, että hänen saamisensa ei ole nyt se juttu, jos hän haluaa perheensä lähellään pitää. Pilde ei ole mikään unilelu, jota ilman ei voi nukkua.
Sinä olet aikuinen nainen ja määrittelet itse minkälaista käytöstä ja kosketusta haluat. Jos et jostakin asiasta pidä, niin muutat sen. Koska olet myös parisuhteessa, niin kompromisseja voi välillä tehdä, mutta niin, että myös sinä olet tyytyväinen. Seksillä ei suhteessa tehdä kauppaa.
No on kyllä täysin normaalia. Se ei tarkoita, että joka päivä täytyy saada, mutta joka päivä kyllä haluttaa. Miehen hormonit toimii vuorokauden syklillä, eli varsinkin aamuisin kun testosteronit on korkeimmillaan niin aina panettaa (siis huom: en sanonut että vain aamuisin, vaan varsinkin aamuisin!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tilanne on nyt? Synnytyksen jälkeen oli siis kolmen viikon tauko, mutta entä sen jälkeen? Suuttuuko mies kieltäytymisestäsi vai siitä että et huomioi häntä enää miehenä? Minkälaiset välinne muuten ovat? Olette kuitenkin olleet aika pitkään yhdessä, joten kai te nyt pystytte juttelemaan vielä? Minkälaista mies haluaisi seksin olevan? Onko teillä muita läheisyyttä vai viekö vauva kaiken aikasi?
Myös meillä mies yritti joskus tuota suuttumiskorttia, mutta lopetin sen samantien. Sinun ei kannata myöskään hyväksyä alkuunkaan miehen lapsellista käytöstä, vaan saada hänet ymmärtämään, että hänen saamisensa ei ole nyt se juttu, jos hän haluaa perheensä lähellään pitää. Pilde ei ole mikään unilelu, jota ilman ei voi nukkua.
Sinä olet aikuinen nainen ja määrittelet itse minkälaista käytöstä ja kosketusta haluat. Jos et jostakin asiasta pidä, niin muutat sen. Koska olet myös parisuhteessa, niin kompromisseja voi välillä tehdä, mutta niin, että myös sinä olet tyytyväinen. Seksillä ei suhteessa tehdä kauppaa.
Vain naiset saavat tehdä kauppaa seksillä. Miehiltä se ei ole sallittu. Minun mielestä seksiä käytetään naisten puolelta henkisen väkivallan muotona. Tuntuu kuin ohjenuorana olisi, että anna niin vähän kuin vaan voit.
Ihan normaalia tuo on. Terveen miehen merkki!
Ennemminkin mietityttää, miksi kyselet moista eikö halut kohtaa vai tuntuuko ettet sinä halua ? voisiko olla mahdollista että syys olisikin sinussa eikä miehessäsi? Äkkiseltään arvaan ettei teissä kummassakaan ole mitään vikaa, halut ehkä eri tasoilla muttei se ole vika kummassakaan.
Mua imartelee kun mies haluaa usein. Rakastellaan yleensä 2 kertaa päivässä, viikonloppuna kolmekin. Ei ne mitään maratoneja ole ja hyvä niin. Tykkään suht lyhyestä yhdynnästä, se on se loppuhuipennus ja lämmitellään ennen sitä. Yleensä mies lämittelee mua ja sit pannaan kovaa kun miehellä kullinpää sojottaa kohti kattoa pelkästä mun kiihottamisesta aivan huipun lähelle.
Mua ei häiritse miehen halukkuus, päinvastoin. Paikat kipeenä tietenkään ei pysty panemaan.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Myös meillä mies haluaa joka päivä. Jos hän saisi päättää yksin oltaisiin monta kertaa päivässä. Täytyy rajoittaa, koska ei ehdi eikä jaksa niin montaa kuin mies haluaisi. Vaikka seksi on ihanaa, se myös väsyttää.
Jos synnytyksen jälkeinen aika on kärvistelyä, suuseksiä tai käsiseksiä. Näin meillä tehtiin.
Suuttua ei kannata. Nainen ei ole kone.
Miksei olisi normaalia? Haluan minäkin. Aina ei tietysti saa, elämässä on monenlaista.
Torjutuksi tuleminen tuntuu pahalta. Suuttuuko mies siis siitä, ettei saa, vai tavasta, jolla torjut hänet?
Jos vain siitä, ettet halua / pysty / jaksa niin aika lapselliselta kuulostaa.
Kannattaa puhua.
Hän sitten hoitaa itsensä tai jos haluat, annat jotain muuta kuin penetratiivista seksiä.
4-5 krt / viikko voisi olla kohtuullisen oikea keskiarvo esim. edelliselle 6 kuukaudelle.
Ja useammankin ’maistusi’. 😀
M50+
Normaalia on. Mutta myös vähempi haluaminen on.
(Minun ongelmani on että haluan usein ja tarvitsen pitkän tuokion, että tulen. Eli käytännössä sais olla panemassa suunnilleen koko ajan. Osan kerroista hoidan soolona ilman että edes teen siitä sen suurempaa numeroa. Koska kumppanin halut eivät ole mun tasolla, turha vääntää asiasta enempää. Ehdotan, saatan tulla torjutuksi, runkkaan ja yritän uudestaan toiste.)
N38
Ei ole tervettä. Liikaa pyörii seksi mielessä tuollaisella. Joka päivä voi käväistä mielessä, mutta ei ole tervettä suuttua jos ei joka päivä"saa".
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on aktiivisia niinkuin myös, jos kemiat toimis, kunnolla kipinää ja toisella halut samalla tasolla niin helposti menis aamuin illoin + sillon tällön oikein sänky päiviä.
Itse ymmärrän tavallaan myös suuttumisen, koska sillon kun toinen sen sanoo semmosessa tilanteessa kun toisella jo kovat halut päällä niin se satuttaa (kannattaa miettiä myös jos itse samassa tilanteessa). Itse en suoranaisesti suuttunut, mut näytkin kyllä tavallaan että nyt ei oo hyvä fiilis.
Kyllä päivittäin haluaminen on ihan normaalia. Se, että suuttuu, jos tulee torjutuksi ei välttämättä ole normaalia. Ihmiset reagoivat eri tavalla.
Ja terveydelliset syyt pitäisi jokaisen miehen ymmärtää.