Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia miehen haluta näin usein?

Vierailija
30.01.2019 |

Yhdessä 10 vuotta ja mies haluaa päivittäin, tai öittäin.

Hänelle oli kärvistelyä olla 3 viikkoa ilman, synnytyksen jälkeen.

Aloin miettimään onko oikeasti normaalia? Suuttuu jos ei saa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

-macho

Vierailija
2/39 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50 v. ja yhdessä vaimon kanssa 19 vuotta ja haluan päivittäin.  Olemme jotenkin saaneet sovittua rytmin kaksi kertaa viikossa joka minun puolestani on kärvistelyä, mutta pakko tyytyä jos enempää ei tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Nykytestoilla pitäisi onnistua kerran kuussa.

Vierailija
4/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei normaalia. Riippuvuus tuokin. Olisi hyvä oppia nauttimaan muustakin yhdessäolosta. Sohvalla kahdestaan telkkarin ääressä tai jutella, nauraa yhdessä. Tehdä jotain konkreettista, mennä vaikka ulkoilemaan. Niin kuin muutkin riippuvuudet, tarvitaan korvaavaa ajateltavaa, jotain muuta, joka myös kivaa. Ei millään pahalla, mutta vähän tuntuu, että tuollaiset himoajat miettii vain, milloin se yö taas tulee, että saa kiksejä. Vähän kuin alkoholisti seuraavaa annostaan. Kyllä arjessa on normaalimpaa välillä olla tylsempää, tavallista.

Vierailija
5/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Olen itse nainen ja haluan päivittäin, yhdessä on oltu 7 vuotta. Mies haluaa vähän harvemmin, eikä se tuota ongelmia. Tyydytän itseni oman käden kautta silloin. En sanoisi olevani riippuvainen seksistä sen enempää kuin vaikka kahvista; molempia haluan päivittäin mutta pystyn tarvittaessa olemaan ilman eikä koko elämä pyöri sen ympärillä. Seksiä meillä on 4-5krt viikossa.

Olen muutenkin melko fyysinen ihminen eli tykkään näyttää rakkautta halailemalla ja pussailemalla ja olla iholla.

Vierailija
6/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin haluaminen on normaalia. Tuleehan se nälkäkin joka päivä.

Vierailija
7/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 47 vuotias ja olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta. Seksiä on noin 3-4 kertaa viikossa ja se on normaalia. Läheisyyttä kyllä on muutenkin, joten pelkkää läheisyyden kaipuuta se ei ole. Miehelläsi näin voi ehkä olla, hänelle läheisyys = seksi.

Vierailija
8/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haluan päivittäin, jos on pitkä tauko viime kerrasta niin haluaisin monta kertaa päivässä. Mutta olen myös pystynyt olemaan 2 vuotta ilman koska miehellä ei ollut haluja. Suhde kyllä loppuikin sitten siihen ja sen jälkeen olen etsinyt seuralaisiksi vain vakituista seksikaveria.

Vierailija
9/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, tuo suuttuminen taas ei ole ihan normaalia.

Vierailija
10/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
11/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten normaali määritellään. Normaalijakaumallako? Eniten ja vähiten haluavat 10% epänormaaleja, loppu 80% normaaleja?

Ihmiset ovat erilaisia. Ei ole kyse sairaudesta, jos seksiä haluaa ja tarvii päivittäin. Jos teillä on epäsymmetriset halut, niin ehkä tilanne kannattaisi ratkaista itsetyydytyksellä, niin mies voi rentoutua eikä turhaan ahdistu.

Virallinen minimi miehen terveyden kannalta on 2 siemensyöksyä viikossa:

https://twitter.com/PPuustinen/status/1089069474559467527

Vierailija
12/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lietsoo sitä itsessään, voimistuu. Parasta antaa olla, ohi menee.

Vierailija
13/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa päivittäin, kahden viikon tauko on iso poikkeus meillä, ollaan olti 20v yhdessä, eli yli 40-vuotiaita. Mies kokee itsensä torjutuksi, jos kieltäydyn usein. Haluan itsekin usein seksiä, koska läheisyyttä on paljon. Pidän tätä normaalina, vaikka monien yli nelikymppisten miesten halut ja kyky alkavat hiipua. Olen onnekas nainen

Testosteronin erityksessä on isot yksilölliset erot. Toki muutkin asiat vaikuttavat.

Vierailija
14/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka sanovat että heidän mies haluaa päivittäin, toivoisivat olevansa haluttavia, mutta eivät ole.

Vierailija
15/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen on oire jostain. Teidän kannattaa keskustella seksuaalisista tarpeistanne. Miehelle voi oikeasti tulla tukala ja epämiellyttävä olo kun ”palleissa pakottaa”. Jos ilmapiiri kotona ei ole tarpeeksi vapautunut ja rento, niin voi tuntua nololta ja häpeälliseltä tyydyttää itseään. Turhautuminen näkyy sitten ärtymyksenä ja suuttumisena. On tärkeää, että tämänkin asian kanssa on suhteessa hyväksytty ja turvallinen olo. Kun on saanut paineet laukaistua, niin halailu ja muu läheisyyskin tuntuu eri tavalla tyydyttävältä.

Vierailija
16/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on tietenkin yksilöllisiä eroja, mutta terveelle miehelle tuo on täysin normaalia.

Vierailija
17/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia haluta seksiä joka päivä mutta ei ole normaalia suuttua jos ei saa.

Kumppani ei ole mikään seksiautomaatti.

Vierailija
18/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaalia, ja ongelmat alkaa kun seksiä ei ole.

Vierailija
19/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen ja painostaminen on henkistä väkivaltaa. Toisella on myös oikeus sanoa ei.

Vierailija
20/39 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmia tulee heti jos ei saa seksiä joka päivä niin silloin se on se ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä