Keitä kuolleita julkkiksia olet tavannut elävänä?
Kommentit (43)
Matti Inkinen, Kirka, Åke Lindman, Toni Halme, Juice. Kaikki asiakaspalvelu tilanteessa.
Moniakin julkkiksia ja kuuluisuuksia olen kyllä nähnyt jossain liikkuessani ja ollessani , mutta heistä en todellisuudessa voi sanoa muuta kuin että olen vain nähnyt heidät ohimennen .
Vain muutaman heistä voin sanoa todella tavanneeni, eli että olen päässyt heidän kanssaan johonkin,edes lyhyeen keskusteluun.
En kyllä tosin ole milloinkaan mitenkään 'yli-innokkasti' varsinaisesti pyrkinyt pääsemään kenenkään kanssa keskusteluun, mutta sanotaan että joidenkin kohdalla, (jostain tilanteesta ja olosuhteista silloin johtuen ) sanavaihto ja keskustelu jonkun julkkiksen kanssa on vain,ikäänkuin itsestään, syntynyt .
Vierailija kirjoitti:
Josef Mengelen männä vuonna Argentiinassa.
Höpö höpö.
Hän oli jo silloin (dokumentein vahvistetusti ) kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen Juha Watt Vainio.
Unohtumaton kohtaaminen.
Hän sai minut nauramaan katketakseni.
Teki jekun alkajaisiksi.
Minkä jekun? Nyt kyllä kerrot. :)
'Ei julkkisbongari' kirjoitti:
Moniakin julkkiksia ja kuuluisuuksia olen kyllä nähnyt jossain liikkuessani ja ollessani , mutta heistä en todellisuudessa voi sanoa muuta kuin että olen vain nähnyt heidät ohimennen .
Vain muutaman heistä voin sanoa todella tavanneeni, eli että olen päässyt heidän kanssaan johonkin,edes lyhyeen keskusteluun.
En kyllä tosin ole milloinkaan mitenkään 'yli-innokkasti' varsinaisesti pyrkinyt pääsemään kenenkään kanssa keskusteluun, mutta sanotaan että joidenkin kohdalla, (jostain tilanteesta ja olosuhteista silloin johtuen ) sanavaihto ja keskustelu jonkun julkkiksen kanssa on vain,ikäänkuin itsestään, syntynyt .
Tuotahan ei kysytty, että kenen kuolleen julkkiksen kanssa olet jutellut. Pitikö nyt tulla kertomaan, ettet ole pyrkinyt juttusille? Tuskin muutkaan vastanneet ovat.
Vierailija kirjoitti:
'Ei julkkisbongari' kirjoitti:
Tuotahan ei kysytty, että kenen kuolleen julkkiksen kanssa olet jutellut. Pitikö nyt tulla kertomaan, ettet ole pyrkinyt juttusille? Tuskin muutkaan vastanneet ovat.
Mielestäni tavannut tarkoittaa muuta kuin ohi kävelemistä. Tai etäältä jossain näkemistä. Itsekin olen nähnyt esim. Isä-Bushin, kun vieraili Suomessa, mutta en tavannut. Jos ei ole erityisemmin jutellut, niin ainakin ollut pidempään samassa tilassa (muualla kuin yleisönä keikalla tms.) tai vaikka kätellyt.
Kirka noin vuotta ennen kuolemaansa. Riki Sorsa ja Manu 2000-luvun alussa (ei samassa yhteydessä). Topi Sorsakoski 1997.
Kirkan elokuussa 1999 Mestareiden konsertissa Helsingin olympiastadionilla.
Armi Aavikon. Niihin aikoihin kun se kierteli tän Samulinin pojan kanssa.
Eeki Mantere juotiin kaljaa Vantaan lentokentän baarissa Mukavat jutut kaverilla Ei ollut kusi nousut päähän
Olen kuulemma pienenä istunut Veikko Lavin sylissä. Itellä ei kyllä mitään muistikuvaa asiasta.
Jos puhutaan pelkästä näkemisestä, niin vastaan, että satoja edesmenneitä julkisuudesta tuttuja olen nähnyt.
Kun vain kävelee kadulla, tulee vastaan joku poliitikko tai näyttelijä jne. Stockalla heitä näkee myös.
Juttusilla olen ollut jopa Tauno Palon ja Kirsti Ortolan kanssa. Munkkiniemessä juttelin Tarmo Mannin kanssa, kun hän oli Kyllikki Forssellin luona. Ella Erosen ja Hans Selon kanssa syötiin samassa pöydässä ravintolassa 1970-luvun alussa. Ritva ja Kalle Holmberg olivat naapureita.
Tapasin Jope Ruonansuun. Katsoin sitä oikein silmiäni hieroen, että voiko tuo nyt olla mahdollista. Tai että nyt on kaksoisolento kyllä niin näköinen, että ei ole edes mahdollista. Sitten menin kotiin ja ihan vauhkossa selitin puolisolle, että ei Jope Ruonansuu voi olla kuollut. Näin ihan juuri hänen näköisen tyypin.
Puoliso siihen, että "niin ei se olekaan kuollut".
Tuli aika tyhjä fiilis :D
Armi Aavikko. Humalapäissäni eksyin laivalla pukuhuoneeseen jossa Armi oli pikkuhousut jalassa.
En ihan sikahumalassa ollut vielä siinä vaiheessa iltaa eli ymmärsin poistua melko sukkelasti :D
Tommy Tabermann joskus vuonna 2004. Käytiin samalla kuntosalilla. Jäi mieleen eräs kerta, kun teki vatsalihaksia ja näytti siltä, että meinasi pyörtyä siihen paikkaan.
Näin aikoinani prinsessa Dianan. Toki varsin kaukaa mutta kuitenkin. Oli käymässä jossain kirkossa keskisessä Englannissa johon satuimme samaan aikaan perheen lomamatkalla. Ihmettelimme väenpaljoutta kirkon ympärillä ja äkkiä Diana tuli ulos kirkosta.
Tämä tapahtui 80-luvun loppupuolella.
Prinsessa Diana turvamiestensä kanssa pyyhälsi Harrodsin läpi sellasta kyytiä vuonna -90 että minä pikkuveljeni kanssa meinattiin jouluruuhkassa jäädä jalkoihin. Hän huomasi varmasti minun ihailevan ja veljeni säikähtäneen katseen koska pysähtyi silittämään 5veen veljeni poskea ja huikkasi isälleni "sorry". Isäni on vieläkin ylpeä että veljeni osasi huonolla englannilla vastata "it's ok" ja minä vielä perään "ma'am"🙈