Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuuu

Vierailija
29.01.2019 |

Nyt on jo noin viikon ollut todella outoja vatsavaivoja. Illalla kun yritän mennä nukkumaan turpoaa vatsa ja alkaa pistämään oikealle ja vasemmalle puolelle vatsaa kulkiluitten viereen. Kipu on pistävää ja tuntuu suhteellisen ”pinnallisella”. Minulla on sappikiviä todettu aikanaan, onkohan mahdollista että ne ovat liikkuneet jonnekin. Ideoita ehdotuksia mitä teen. Haluaisin nukkumaan, mutta kipu ei anna.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitappa huomenna vaikka lääkäriin.

Vierailija
2/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen voi soittaa yölläkin, tai mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei kannata mennä lääkäriin. Lääkäri kysyy kuitenkin oletko viitsinyt itse selvittää terveysongelmaasi ottamalla yhteyttä esim. Vauva.fi:n Aihe Vapaa -palstalta, jossa Suomen parhaimmat selvänäkijät ja kaukoparantajat päivystävät yötä päivää.

Vierailija
4/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ei kannata mennä lääkäriin. Lääkäri kysyy kuitenkin oletko viitsinyt itse selvittää terveysongelmaasi ottamalla yhteyttä esim. Vauva.fi:n Aihe Vapaa -palstalta, jossa Suomen parhaimmat selvänäkijät ja kaukoparantajat päivystävät yötä päivää.

Reps 😂😂😂😂😂

Vierailija
5/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo noin viikon ollut todella outoja vatsavaivoja. Illalla kun yritän mennä nukkumaan turpoaa vatsa ja alkaa pistämään oikealle ja vasemmalle puolelle vatsaa kulkiluitten viereen. Kipu on pistävää ja tuntuu suhteellisen ”pinnallisella”. Minulla on sappikiviä todettu aikanaan, onkohan mahdollista että ne ovat liikkuneet jonnekin. Ideoita ehdotuksia mitä teen. Haluaisin nukkumaan, mutta kipu ei anna.

Et tarvitse hoitoa, kun jaksat kysellä täällä neuvoja.

Mene päivystykseen itkemään.

Vierailija
6/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärriiiin

Vierailija
7/8 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ärtynyt paksusuoli. Googlaile