Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohdunulkoinen raskaus

Vierailija
29.01.2019 |

Kokemuksia kenelläkään?

Kohdunulkoinen raskaus todettiin ja nyt pääpyörällä yritän netin uumenista löytää tietoa, kun hoitajat ja lääkäritkään eivät juuri mitään infoa antaneet. Kovin vähän löytyy keskusteluja..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin vasta kun munanjohdin repeytyi,ja sisäinen verenvuoto.Eli hyvä jos löytyi sulla ajoissa,oletko seurannassa vai mitä lääkärisi sanoi?

Vierailija
2/5 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairaalassa? Syytä olis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Hoito riippuu miten pitkällä raskaus yms, joten mitä tietoa haluat?

Vierailija
4/5 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metotreksaatin olen saanut ja hcg seurannassa. Mietin niitä arvojaki, että kuinka nopeaa ne laskee ja kauanko sitä labrarumbaa täytyy jatkaa. Toki varmaan yksilöllistä, mutta että osais varautua edes johonki. Mulla oli yhdet menkat tullu normaalisti ja toisetkin "menkat" alko tiputtelee, aloin ihmettelemään niukkoja menkkoja ja tein testin. Kipuja oli vähän ja pientä vuotoa kokoajan, siksi päädyin ultraan. Eli raskaus todettiin. Rv 10.

En oikein tiedä mitä tietoa haluan, kun en edes ymmärrä vielä kunnolla asiaa. Kai vaan kokemuksia ja vertaistukea

Ap

Vierailija
5/5 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tismalleen sama. Menkat oli niukat ja tiputteli muutenkin. Tein positiivisen testin ja tiputtelun takia varasin lääkärin. Siitä sairaalaan viikon päästä, hoito siellä ja seurannat kerran viikossa (jos hcg:n lasku olisi toivottua, ja onneksi oli). Viikkoja oli myös 10 ja jotain. Mulla meni muistaakseni vajaa pari kk seurannassa. Mulle raskaus oli yllätys, ei mitenkään suunniteltu, mutta kurja juttu kuitenkin. Voimia!