Uusi palsta ei toimi puhelimella!
Onko muilla ongelmia monisivuisten viestiketjujen selaamisessa? Minulla latautuu ketjun ensimmäinen sivu aina uudelleen.
Kommentit (23)
Ei ole ollut mitään ongelmia uudistuksen jälkeen.
Joo tekee tota sivulta toiselle heittämistä mullakin.
Mulla toimii ihan hyvin
Samsung galaxy s +9
Sivua alaspäin selatessa heittää edelliselle sivulle.
Tabletilla tekee mullakin tuota. Todella raivostuttavaa. Ei siis pääse lukemaan kuin ykkössivua. Tietokoneella pelaa.
Puhelimen kuuluukin olla vain soittamista ja tekstiviestien lähettämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ongelmia monisivuisten viestiketjujen selaamisessa? Minulla latautuu ketjun ensimmäinen sivu aina uudelleen.
iiluurilla ainakin toimii täysin moitteetta .
Milloinkohan olet päivittänyt Androidisi selaimen?
iphone täällä, swaippaa koko ajan seuraavalle/edelliselle sivulle, kun yrittää selata keskusteluita.
Android 9 ja Firefox, ei ongelmia.
Sama ongelma on jo vaivannut toista päivää minuakin. Käytössä on Samsung.
Voikin lopettaa puhelimella selailun kun tuo pyyhkäisy sivunvaihto on aivan liian herkkä..
Sivua vierittäessä pidä sormesi aivan reunalla. Melkein siis yli. Näin olen itse välttynyt hermojen menetykseltä. Kyllä siinä muutamakin hetki meni ennen kuin tajusin. Eli jos sormesi liikkuu hiemankin sivulle, sivu luulee, että swaippaat eteen tai taaksepäin.
iPhone 6 ja tekee juuri tuota. Raivostuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Sivua vierittäessä pidä sormesi aivan reunalla. Melkein siis yli. Näin olen itse välttynyt hermojen menetykseltä. Kyllä siinä muutamakin hetki meni ennen kuin tajusin. Eli jos sormesi liikkuu hiemankin sivulle, sivu luulee, että swaippaat eteen tai taaksepäin.
Kyllä, todella varovasti pitää sivun reunassa vetää alaspäin!
Joo, sama ongelma. Tai jos avaa viidennen sivun niin heittää neljännelle ja sit kolmannelle jne. kunnes on taas ekalla.