Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarina ranskanperunoiden parsinneuloista arveluttaa

Vierailija
29.01.2019 |

1. Jäiseen ranskanperunaan et saa tuon kokoista parsinneulaa niin, että peruna säilyy ehjänä.
2. Jos parsinneula olisi laitettu ranskalaiseen jo tehtaalla ennen pakastamista, se olisi tullut näkyviin sitä uppopaistettaessa koska ranskanperunan koko ja muoto muuttuvat silloin merkittävästi. Nythän neula on siististi juuri ja juuri paistetun perunan sisällä. Tätä voi itse kokeilla.
3. Asiakas kertoo itse nähneensä miten hänen saamansa perunat tulivat uudesta ja avaamattomasta pussista. Tietääkseen tämän on asiakkaan täytynyt odottaa perunoiden paistumista ja sitä kun ne kerätään hänelle keittimestä ja laitetaan pussiin ja annetaan hänelle. Tässä kohtaa neuloja ei siis ole kukaan voinut perunoihin askarrella.
4. Tarina tuntuu oudolta...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perheen äiti on seurannut "kauhistuneen kiinnostuneena" Australiassa vellonutta neula skandaalia ja "odottanut peloissaan" milloin rantautuu tänne. Dingedong ja diggeriduu.

Vierailija
42/43 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näyttää vahvasti siltä, että neula on päätynyt tuotteeseen vasta myyntitapahtuman jälkeen. Santos sanoo, että ravintolassa tekemän selvityksen sekä asiakkaan kertomuksen perusteella asiassa ei ole syytä epäillä Hesburgerin henkilökuntaa."

Niin, eli mitä vaihtoehtoja tässä jää muita kuin että asiakas itse laittanut?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja perheen äiti on seurannut "kauhistuneen kiinnostuneena" Australiassa vellonutta neula skandaalia ja "odottanut peloissaan" milloin rantautuu tänne. Dingedong ja diggeriduu.

Ajatella miten voikin sattua että juuri hänen perheelleen sitten osuu näitä neulaelintarvikkeita! Että nuo ranskalaiset eivät tulleet esimerkiksi minulle, joka en ollut kuullutkaan Australian neulakohuista ja söin tällä viikolla myös Hesessä.