Lue keskustelun säännöt.
Vaukirja
Isi86
28.01.2019 |
Hei! Löysin aletu.fi blogista vaukirja tarjouksen, jossa oli ilmainen tervetuliaispaketti Vaukirjan mukana: https://www.aletu.fi/2019/01/vaukirja-ilmaisella-paketilla.html Onko teillä mitä kokemuksia, millainen tämä vaukirja on? Pääsenkö pois kerhosta, jos liityn?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä liityin tuonne esikoisen vauvavuonna, saatiin ilmainen paketti postissa. Vai pitikö siitä maksaa postikuluja, en muista enää. Paketin tuotteet olivat laadultaan positiivinen yllätys ja vauvat ovat niistä edes vähän tykänneet.
Muistelisin, että kirjakerhosta oltiin lähettämässä noin 20e kirjapaketteja kerran vai jopa kaksi kertaa kuukaudessa mutta sen sai ainakin vielä kolme vuotta sitten muutettua pisimmillään 3kk väliksi. Yhtään kirjapakettia en tilannut, paketissa oli aina useampi kirja ja yleensä vain yksi josta olisin ollut kiinnostunut. Yhdelle kirjalle vitosen postikulut taasen olivat mielestäni liikaa, joten ostamatta jäi. Erosin noin vuoden jälkeen. Se onnistui helposti nettisivuilla.
Plussaa tuossa kirjakerhossa muihin verrattuna oli se, että kuukaudenkirjapaketissa oli aina lapsen ikään sopivia kirjoja. Toisaalta minulla oli tapana aina ennakoida hankinnat, joten kirjat olivat ikäänkuin vähän jälkijunassa (tai ehkä tarkoituksena olikin että kirjoja luettaisiin vain seuraavan kirjapaketin ilmestymiseen asti?). Sinänsä suositeltava kirjakerho vaikken itse mitään tilannutkaan. Muutaman Vau-kirjan on lapset saaneet lahjaksi ja ne ovat ainakin olleet kivoja!